فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  1604 بازدید مشتری

استخر بادی اینتکس طرح کیتی

650,000 650,000 تومان

استخر بادی اینتکس طرح کیتی اینتکس با کد 57137 با طراحی کیتی مناسب کودکان به همراه یک آب‌پاش جالب طراحی شده است. با وزن سبک تولید شده که در کمترین زمان به وسیله پمپ بادهای اینتکس پر از باد خواهد شد.. بدنه استخر بادی از PVC چند لایه ساخته شده که مقاومت بالایی را به استخر بادی بخشیده است. دارای برچسب تعمیرات مقطعی می‌باشد. استخر دارای ابعاد (211 * 163 * 121) سانتی‌متری می‌باشد که گنجایش آن 204 لیتر می‌باشد.

  • طول : 211 سانتی‌متر
  • عرض : 163 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 121 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 4.5 کیلوگرم
  • حجم آب : 204 لیتر
کد محصول: intex 57137
دسته های محصول :  استخر بادی کودک و بزرگسال

استخر بادی اینتکس طرح کیتی:

استخر بادی اینتکس طرح کیتی یک گزینه بسیار جذاب برای کودکان به ویژه دختر خانم‌های کوچک تا 3 سال است که علاوه بر استفاده به عنوان استخر و آب‌تنی کردن در آن، کاربردهای دیگری را نیز دارد که استخر را در حقیقت به یک مجموعه بازی تبدیل کرده است. دیگر کاربردهای استخر بادی استفاده به عنوان استخر توپ و سرسره بادی بدون نیاز به آب و توپ است. همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید استخر بادی دارای یک دسته در وسط خود می‌باشد که به عنوان آب‌پاش عمل می‌کند تنها کافی است شلنگ آب را به آن متصل نمایید.

استخر با وزن کم به راحتی جابجا می‌شود و در کمترین زمان به کمک پمپ بادهای شرکت اینتکس پر از باد و قابل استفاده می‌باشد. در کنار کاربردهای زیادف از جنس پی وی سی با مقاومت بالا ساخته شده که با خیال راحت می‌شود آن را در حیاط، تراس، اتاق و هر جای دیگری نصب کرد و کودکان شما ساعت‌ها از بازی کردن در آن لذت ببرند.

 

جنس استخر بادی اینتکس طرح کیتی:

از آن جایی که استخر مورد استفاده کودکان است و این رده سنی دارای پوست حساس می‌باشند شرکت اینتکس استخر بادی را از موادی ساخته است که کاملا بهداشتی هستند و هیچ گونه حساسیتی را به وجو نمی‌آورند تا هیچ منعی برای بازی کودک خود در آن نداشته باشید.

علاوه بر رعایت نکات بهداشتی، جنس استخر کاملا مقاوم در برابر فشار و ضربه بوده و دارای عمر طولانی می‌باشد. استخر بادی از جنس PVC چند لایه ساخته شده است که از استحکام بالایی برخوردار می‌باشد و به راحتی آسیبی نخواهد دید. ضمن اینکه در صورت پارگی برچسب تعمیرات نیز داخل بسته بندی همراه استخر ارائه می‌شود.

 

 

طراحی استخر بادی اینتکس طرح کیتی:

طراحی فانتزی و استفاده از طرح کیتی برای استخر آن را برای کودکان به ویژه دخترها بسیار جذاب کرده و آن‌ها را در اولین نگاه به سمت خود جلب می‌کند. دو درخت زیبا در کناره‌های استخر قرار داده شده و یک دسته در وسط استخر تعبیه شده است که مانند فواره آب را از بالا به پایین روی سر کودکان می‌ریزد. برای استفاده از آب‌پاش تنها لازم است شلنگ آب را به دریچه مورد نظر متصل نمایید.

ساختار استخر به گونه‌ای است که از چندین لایه با دریچه‌های باد مجزاء تشکیل شده است که سبب می‌شود باد تزریق شده به داخل استخر ثبات بسیار بالایی داشته باشد.

 

 

ابعاد استخر بادی اینتکس طرح کیتی:

استخر دارای ابعاد (211 * 163 * 121) سانتی‌متری می‌باشد که گنجایش 204 لیتر آب را دارد و در بسته بندی به وزن 4.5 کیلوگرم ارائه می‌کردد. دارای وزن بسیار سبکی است و به راحتی جابجا خواهد شد. به همراه استخر برچسب تعمیرات مقطعی برای مواقعی که استخر آسیب می‌بیند وجود دارد که البته اگر حین باد کردن آن را در یک محل عاری از اشیاء نوک تیز قرار دهید چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

برای خرید و قیمت استخر بادی اینتکس با همکاران ما در نمایندگی اینتکس سایت اینتکس شو تماس بگیرید .

  • مشخصات محصول
  • طول : 211 سانتی‌متر
  • عرض : 163 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 121 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 4.5 کیلوگرم
  • حجم آب : 204 لیتر
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید