فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  10030 بازدید مشتری

استخر بادی سرسره دار رنگین کمان

4,200,000 4,200,000 تومان

استخر بادی سرسره دار رنگین کمان اینتکس با کد 57453 یک مجموعه بادی زیبا با رنگ‌های شاد رنگین کمان مناسب بازی کودکان است که دارای دو استخر به همراه آب‌پاش در قسمت رنگین کمان است. علاوه بر استخر از آن در فصل سرما میتوان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. بدنه استخر بادی از PVC ضخیم ساخته شده که مقاومت بالایی را به استخر بادی بخشیده است و دارای استاندارد جهانی بهداشت نیز می‌باشد که کاملا بهداشتی و ضد حساسیت است. دارای چندین دریچه جداگانه باد است که به ثبات باد تزریق شده کمک می‌کند.

  • طول : 297 سانتی‌متر
  • عرض : 193 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 135 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 7.2 کیلوگرم
  • حجم آب : 201 لیتر
کد محصول: intex 57453
دسته های محصول :  استخر بادی کودک و بزرگسال

استخر بادی سرسره دار رنگین کمان:

استخر بادی سرسره دار رنگین کمان یک محصول جدید و مهیج برای کودکان است که با توجه به نام محصول و همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید از رنگ‌های رنگین کمان به شکل زیبا و مورد پسند کودکان در طراحی آن استفاده شده است. یک گزینه بسیار مناسب برای تفریحات آبی و حتی غیر آبی  برای فرزندان شما می‌باشد. غیر آبی به این دلیل که از آن در فصول سرما و در فضای منزل به عنوان استخر توپ نیز میشود استفاده کرد. استخر بادی سرسره دار رنگین کمان دارای دو استخر به صورت مجزاء است که به وسیله سرسره می‌توان از استخر بالایی به پایین سر خورد. علاوه بر این‌ها دارای رنگین کمان و دو ریل توپی در دو طرف استخر است.

از دیگر ویژگی‌های استخر بادی می‌توان به وزن کم، قابلیت جابجایی آسان، جنس بدنه مستحکم و منعطف و قیمت مقرون به صرفه اشاره کرد. با وجود این ویژگی‌ها حتما شما نیز مانند خیلی افراد دیگر ترغیب شده‌اید که این محصول را برای شادی فرزندان خود خریداری نمایید.

 

جنس استخر بادی سرسره دار رنگین کمان:

با خرید استخر بادی می‌توانید تا سال‌های طولانی بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید چرا که بدنه استخر کاملا مستحکم ساخته شده که در برابر ضربه، فشار، سرما و گرما و دیگر خطرات احتمالی کاملا مقاوم است. این دوام به دلیل استفاده از PVC با ضخامت بالا در ساخت استخر با کمک تکنولوژی‌های روز دنیا است که همواره اینتکس در این امر سرآمد بوده است. علاوه بر استحکام بالا بدنه دارای انعطاف بالا است و این نرمی موجب راحتی کودک حین بازی و آب‌تنی خواهد شد. دیگر نکته بارز که باید به آن اشاره کرد بهداشتی بودن و ضد حساسیت بودن جنس بدنه استخر می‌باشد.

 

 

طراحی و ساختار استخر بادی سرسره دار رنگین کمان:

همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید استخر بادی اینتکس از رنگ‌های زیبا و شاد مورد پسند کودکان ساخته شده است که زیبایی را به ارمغان آورده است. استخر دارای یک حوضچه در بالای خود می‌باشد که به وسیله سرسره از این حوضچه به استخر پایین می‌توان سر خورد. سرسره استخر با رنگ شیشه‌ای و کاملا شفاف ساخته شده است. قسمت رنگین کمان همانند یک دوش عمل می‌کند و با اتصال شلنگ به آن، آب را روی سر کودک می‌ریزد. همچنین دو ریل جای توپ در دو طرف به همراه چندیدن توپی رنگ و حلقه‌های رنگی استخر وجود دارد.

تمامی قسمت‌های استخر بادی دارای دریچه‌هایی مجزاء برای باد کردن هستند. این نوع ساختار باعث استواری می‌شود و مجب خواهد شد استخر ثبات باد بالاتری داشته باشد و شکل ظاهری خود را به صورت کامل حفظ کند.

 

 

 

ابعاد و راه‌اندازی استخر بادی سرسره دار رنگین کمان:

استخر دارای ابعاد (297 * 193 * 135) سانتی‌متری می‌باشد که گنجایش آن 201 لیتر می‌باشد و در بسته بندی به وزن 7.2 کیلوگرم ارائه می‌گردد. به همراه استخر یک برچسب تعمیرات مقطعی نیز ارائه می‌گردد.

برای باد کردن استخر نیاز است که پمپ بادی را به صورت جداگانه تهیه کرده‌اید را آماده کرده و در داخل دریچه‌های استخر کرده و آن‌ها را پر از باد نمایید. به همین سادگی استخر قابل استفاده است البته لازم به ذکر است ابتدا مطمئن شوید که شیء نوک تیزی در محل قرارگیری استخر وجود نداشته باشد.

 

  • مشخصات محصول
  • طول : 297 سانتی‌متر
  • عرض : 193 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 135 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 7.2 کیلوگرم
  • حجم آب : 201 لیتر
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید