فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  1125 بازدید مشتری

استخر بادی با دو حوضچه و فواره

1,370,000 1,370,000 تومان

استخر بادی با دو حوضچه و فواره اینتکس با کد 57143 دارای حوضچه با آب‌پاش و چشمه طراحی و تولید شده است. با وزن سبک تولید شده که قابلیت جابجایی و راه انداری را به راحتی دارد. بدنه استخر بادی از PVC ضخیم ساخته شده که مقاومت بالایی را به استخر بادی بخشیده است. جنس استخر کاملا ضد حساسیت برای پوست و بهداشتی می‌باشد و هیچ منعی برای بازی کورکان ندارد. هر دو قسمت استخر به صورت چند لایه ساخته شده‌اند که دارای دریچه‌هایی مجزاء برای باد کردن هستند. این نوع ساختار باعث می‌شود استخر ثبات باد بالاتری داشته باشد و شکل ظاهری خود را به صورت کامل حفظ کند.

  • طول : -
  • عرض : -
  • ارتفاع : 32 سانتی‌متر استخر - 36 سانتی‌متر حوضچه
  • قطر : 279 سانتی‌متر استخر - 110 سانتی‌متر حوضچه
  • وزن بسته بندی : 7.2 کیلوگرم
  • حجم آب : 1222 لیتر
کد محصول: intex 57143
دسته های محصول :  استخر بادی کودک و بزرگسال

استخر بادی با دو حوضچه و فواره:

شرکت خوشنام اینتکس همواره به تولید محصولاتی با کیفیت و طراحی‌های جالب و زیبا معروف بوده و به همین واسطه توانسته رضایت تمامی مشتریان خود را با هر سلیقه‌ای جلب کند. اینتکس این بار استخر بادی با دو حوضچه و فواره را تولید و روانه بازار کرده است که جزء بزرگترین استخرهای بادی کودکان محسوب می‌شود که حتی ظرفیت آن را دارد تا افراد بزرگسال نیز در آن آب‌تنی کنند. استخر دارای یک حوضچه در وسط خود می‌باشد و دریچه‌هایی برای ان تعبیه شده که صورت فواره آب را به اطراف می‌ریزد و باعث می‌شود که کودکان لحظات شادتری را داشته باشند. با توجه به وزن کم آن را می‌توانید به راحتی جابجا کرده و در کمترین زمان به وسیله پمپ بادهای اینتکس آن را راه‌اندازی کنید. جنس مقاوم به کار گرفته شده در کنار بهره گرفتن از تکنولوژی روز دنیا باعث شده تا بدون هیچ نگرانی در سرما، گرما و زیر نور آفتاب قابل استفاده باشد.

 

جنس استخر بادی با دو حوضچه و فواره:

اینتکس در این استخر نیز همانند دیگر محصولات خود از بهترین مواد اولیه با کیفیت بالا استفاده کرده است که موجب دوام و طول عمر بالای محصولش گردیده است. جنس بکار گرفته شده PVC با ضخامت بالا است که علاوه بر استحکام، از انعطاف و نرمی بالایی نیز برخوردار است تا کودک شما حین بازی در آن لذت بیشتری را ببرد. لازم به ذکر است که اینتکس استاندارد جهانی بهداشت را نیز برای این محصول خود دریافت کرده تا جنس استخر کاملا بهداشتی و ضد حساسیت برای کودکان باشد.

 

 

طراحی و ساختار استخر بادی با دو حوضچه و فواره:

همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید استخر بادی از رنگ زیبایی با نقش و نگارهای مورد پسند کودکان ساخته شده است که زیبایی را به ارمغان آورده است. استخر دارای یک حوضچه در وسط خود می‌باشد که یک فواره به آن نصب بوده و در قسمت دیگر یک چشمه برای جاری شدن آب به داخل استخر بزرگتر دارد، چشمه و فواره توسط یک رابط متصل کننده شلنگ آب به بدنه کار می‌کند و در صورت عدم نیاز می‌توان از آن ها استفاده نکرد، از این استخر می‌توان بدون حوضچه نیز استفاده کرد.

هر دو قسمت استخر بادی به صورت چند لایه ساخته شده‌اند که دارای دریچه‌هایی مجزاء برای باد کردن هستند. این نوع ساختار باعث می‌شود استخر ثبات باد بالاتری داشته باشد و شکل ظاهری خود را به صورت کامل حفظ کند.

 

 

ابعاد و راه‌اندازی استخر بادی با دو حوضچه و فواره:

استخر دارای ابعاد با قطر 279 و ارتفاع 110 سانتی‌متری می‌باشد و حوضچه آن نیز با قطر 36 و ارتفاع 32 سانتی‌متری که گنجایش آن 1222 لیتر می‌باشد و در بسته بندی به وزن 7.2 کیلوگرم ارائه می‌گردد. به همراه استخر یک برچسب تعمیرات مقطعی نیز ارائه می‌گردد.

برای باد کردن استخر نیاز است که پمپ بادی را به صورت جداگانه تهیه کرده‌اید را آماده کرده و در داخل دریچه‌های استخر کرده و آن‌ها را پر از باد نمایید. به همین سادگی استخر قابل استفاده است البته لازم به ذکر است ابتدا مطمئن شوید که شیء نوک تیزی در محل قرارگیری استخر وجود نداشته باشد. همچنین دارای برچسب تعمیرات مقطعی نیز می‌باشد.

  • مشخصات محصول
  • طول : -
  • عرض : -
  • ارتفاع : 32 سانتی‌متر استخر - 36 سانتی‌متر حوضچه
  • قطر : 279 سانتی‌متر استخر - 110 سانتی‌متر حوضچه
  • وزن بسته بندی : 7.2 کیلوگرم
  • حجم آب : 1222 لیتر
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید