فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  1212 بازدید مشتری

استخر بادی مستطیل بزرگ بست وی

3,400,000 3,400,000 تومان

استخر بادی مستطیل بزرگ بست وی با کد 54009 به شکل مستطیل با با ابعاد نسبتا بزرگ مناسب کودکان و حتی بزرگسالان به عنوان یک استخر خانوادگی ساخته شده است. استخر بادی با دو لایه با دریچه‌های مجزاء باد ساخته شده است که ثبات باد بالایی را به ارمغان خواهد آورد. با وزن سبک تولید شده که قابلیت جابجایی را به راحتی دارد و بدنه استخر بادی از PVC و کف آن لایه ساخته شده که مقاومت بالایی را به استخر بادی بخشیده است. به همراه استخر برچسب تعمیرات مقطعی برای مواقعی که استخر بادی دچار آسیب می‌شوند وجود دارد.

  • طول : 262 سانتی‌متر
  • عرض : 175 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 51 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 5 کیلوگرم
  • حجم آب : 778 لیتر
کد محصول: bestway 54006
دسته های محصول :  استخر بادی کودک و بزرگسال

استخر بادی مستطیل بزرگ:

استخر بادی مستطیل بزرگ با توجه به ابعادی که دارد نه تنها از آن می‌توان برای شنا کردن کودکان استفاده کرد بلکه بزرگسالان نیز می‌توانند در آن آب‌تنی کنند. با خرید استخر بادی می‌توان لحظاتی شاد را برای تمامی افراد خانواده به وجود آورد. این محصول کمپانی بست وی را با توجه به وزن کم، سادگی در راه‌اندازی و جنس با دوام آن می‌توان در هر محلی از قبیل حیاط، تراس، پشت بام و هر جای دیگری در سرما و گرما پر از آب کرد و ساعات خوشی را از آب‌تنی در آن گذراند. علاوه بر کاربرد به عنوان استخر، محصول قابلیت این را دارد تا از آن به عنوان وان حمام و استخر توپ نیز برای کودکان استفاده نمود.

کمپانی بست وی در چند سال اخیر توانسته محبوبیت زیادی بین مشتریان خود پیدا کند و این امر اتفاقی نبوده چرا که برای ساخت محصولات خود از بهترین مواد اولیه و فناوری‌های روز دنیا بهره گرفته است. استخر بادی مستطیل بزرگ نیز یکی از این محصولات است و خبر خوب این است که شما می‌توانید این استخر بادی را از نمایندگی محصولات بست وی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 

جنس استخر بادی مستطیل بزرگ:

با شنیدن کلمه بادی در استخر، این تصور برای برخی افراد پیش می‌آید که استخر از مقاومت کمی برخوردار است و تحمل فشار را نخواهد داشت. اما بهتر است بدانید برای ساخت این محصولات از پی وی سی با ضخامت بالا ساخته شده که تحت بیشترین فشارها و ضربه‌ها کوچکترین آسیبی به آن‌ها وارد نخواهد شد. همچنین علاوه بر استحکام، استخر دارای انعطاف بالایی است که موجب لذت هر چه بیشتر حین استفاده از آن خواهد شد. البته به همراه استخر برچسب تعمیرات برای مواقعی که مشکلی پیش بیاید ارائه می‌شود.

 

 

 

طراحی و ساختار استخر بادی مستطیل بزرگ:

استخر بادی از دو لایه به شکل زیبایی طراحی شده است که دارای دریچه‌های باد مجزاء می‌باشد تا باد تزریق شده ثبات بیشتری داشته باشد و همچنین شکل ظاهری استخر حتی تحت فشار نیز به طور کامل حفظ بشود. در قسمت کف یک دریچه تخلیه تعبیه شده است که به کمک آن عملیات خالی کردن آب را در زمان بسیار کمی انجام می‌پذیرد. استخر را با پمپ بادهای بست وی و اینتکس به سادگی در کمترین زمان پر از باد می‌شود.

 

 

 

ابعاد و راه اندازی استخر بادی مستطیل بزرگ:

استخر بادی مستطیل بزرگ در ابعاد 262 * 175 * 51 سانتی‌متر طراحی شده که همان گونه که اشاره شد  مناسب استفاده تمامی افراد خانواده  است. گنجایش 778 لیتر آب را دارد و در بسته بندی به وزن 5 کیلوگرم تحویل مشتری داده خواهد شد. در مدت زمان کوتاهی قابل راه‌اندازی و استفاده می‌باشد و در صورت نیاز می‌توان آن را به سرعت جمع آوری نمود. برای باد کردن این استخر باید ابتدا نازل پمپ بادی را به داخل آن وارد کرده و سپس باد را بداخل این محصول فرستاد. لازم به ذکر است در هر محلی از قبیل حیاط، تراس، پشت بام و دیگر مکان‌ها قابلیت نصب را دارد ولی باید در ابتدا دقت کنید هیچ شیء نوک تیزی در آن محل وجود نداشته باشد.

  • مشخصات محصول
  • طول : 262 سانتی‌متر
  • عرض : 175 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 51 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 5 کیلوگرم
  • حجم آب : 778 لیتر
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید