فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  1625 بازدید مشتری

شناور بادی چهار نفره کلمن دار

0 0 تومان

شناور بادی چهار نفره کلمن دار بست وی کد 43115 یک محصول کارآمد و زیبا است که برای شناور ماندن و حمام آفتاب گرفتن می‌باشد. جنس بدنه این محصول از پی وی سی چهار لایه با ضخامت بالا ساخته شده است که مقاومت بالایی دارد. در قسمت پشت نشیمنگاه‌های آن پشتی قرار دارد که به راحتی به آن تکیه بزنید و در قسمت وسط تیوپ دو کلمن قرار دارد. بدنه تیوپ از چند قسمت به صورت جداگانه باد می‌شود که باعث استحکام بیشتر شناور می‌شود و به وسیله انواع پمپ برقی و پمپ دستی اینتکس در زمان کمی باد می‌شود. یک حوضچه در وسط خود داشته و برای هر نفر یک جای بطری آب دارد، دور تا دور این محصول طناب‌های نگهدارنده دیده می‌شود، این شناور بادی همراه با برچسب تعمیراتی عرضه میگردد.

  • طول : 256 سانتی‌متر
  • عرض : 256 سانتی‌متر
  • ارتفاع : -
  • قطر : -
کد محصول: bestway 43115

شناور بادی چهار نفره کلمن دار:

به وسیله‌ی این شناور بادی می‌توانید لحظاتی فراموش نشدنی را در آب‌های آرام و استخر رقم بزنید و یا تجربه حمام آفتابی بی‌نظیر به همراه دوستان و خانواده داشته باشید. شناور بادی چهار نفره کلمن دار از مواد با دوام و ضخیم ساخته شده است که طول عمر بالای آن را تضمین کرده است که با خرید این محصول تا سال‌های سال می‌توان بدون پیش آمدن هیچ مشکلی از آن استفاده کرد. شناور بادی بست وی دارای ویژگی‌های متعددی است که به آن‌ها خواهیم پرداخت اما ویژگی بارز این محصول وجود دو کلمن در وسط تیوپ بادی است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا نوشیدنی‌های خود را همراه تکه‌های یخ در داخل آن قرار دهید و لذت نوشیدنی سرد را حین استراحت و آفتاب گرفتن را تجربه کنید.

شناور بادی چهار نفره کلمن دار به وسیله پمپ بادهای شرکت اینتکس در زمان کمی پر از باد می‌شود و قابل استفاده خواهد بود. همچنین با توجه به وزن و حجم کم آن قادر هستید تا آن را در داخل ساک حمل مخصوصش قرار دهید و در سفرهای خود نیز آن را به همراه داشته باشید. شما هم قادر هستید تا این محصول زیبا و کارآمد را با قیمت مناسب از سایت اینتکس شو خریداری کنید.

 

 

همانطور که می‌دانید بست وی در ساخت محصولات خود از بهترین مواد اولیه در کنار دستگاه‌های جدید و پیشرفته بهره می‌گیرد که این موضوع موجب شده تا همواره تولیدات آن از استحکام طول عمر بالایی برخوردار باشند. جنس بدنه شناور بادی از پی وی سی چهار لایه با ضخامت بالا ساخته شده که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار از انعطاف خوبی نیز برخوردار است که باعث می‌شود در برابر ضربه نیز آسیب نبیند. بدنه تیوپ از چند قسمت به صورت جداگانه باد می‌شود که باعث استحکام بیشتر شناور می‌شود.

 

 

 

در قسمت پشت شناور بادی چهار نفره چهار عدد پشتی قرار دارد که به راحتی به آن تکیه بزنید و چهار عدد دستگیره برای نگه داشتن شخص در هنگام تکان خوردن تیوپ قرار دارد که به بدنه پرس شده و مقاومت آن بسیار بالا می‌باشد. یک حوضچه در وسط خود داشته و برای هر نفر یک جای بطری آب دارد، دور تا دور این محصول طناب‌های نگهدارنده دیده می‌شود، این شناور بادی همراه با برچسب تعمیراتی عرضه میگردد.

  • مشخصات محصول
  • طول : 256 سانتی‌متر
  • عرض : 256 سانتی‌متر
  • ارتفاع : -
  • قطر : -
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید