فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  993 بازدید مشتری

استخر بادی کودک کف شبرنگی

750,000 750,000 تومان

استخر بادی کودک کف شبرنگی بست وی با کد 54136 با سطح مقطع هندسی شبیه لوبیا یکی از زیباترین و محکم‌ترین مدل‌های استخر کودکان می‌باشد که در ساخت آن از PVC چند لایه با ضخامت بالا استفاده شده که مقاومت بالایی را به استخر بادی بخشیده است. همراه این کالا دو عدد چراغ قوه LED بوده که با 4 عدد باتری نیم قلمی کار میکند و یک شابلون با طرح های ستاره دریایی، هشت پا، اسب آبی و... می‌باشد، شما می‌توانید با استفاده از این چراغ ها LED طرح های این شابلون و یا طرح‌های دلخواه خود را روی این بخش بازی کنید. دارای دریچه تخلیه در کف استخر و برچسب تعمیرات مقطعی می‌باشد.

  • طول : 280 سانتی‌متر
  • عرض : 157 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 46 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 1.5 کیلوگرم
  • حجم آب : 556 لیتر
کد محصول: bestway 54136
دسته های محصول :  استخر بادی کودک و بزرگسال

استخر بادی کودک کف شبرنگی:

باز هم یک استخر با طراحی زیبا و منحصربفرد از سوی شرکت بست وی را مشاهده می‌کنید که با تلفیق رنگ‌های بسیار جذابی که در ساخت آن بکار گرفته می‌تواند با اولین نگاه نظر هر سلیقه‌ای را به سوی خود جلب کند. در کف استخر بادی یک قسمت به صورت کاملا سفید طراحی شده که به وسیله دو عدد قلم LED که در بسته بندی استخر وجود دارد کودکان می‌توانند در آن قسمت سفید به وسیله شابلونی که در بسته بندی است طرح‌های زیبا را بکشند و به وسیله چراغ قلم ال ای دی تصاویر را ببینند و کاملا سرگرم شوند. در کف استخر طرح‌های زیبایی از ماهی و دیگر آبزیان دریایی نقش بسته است. با وجود این ویژگی و همچنین زیبایی، حتما دیگر متجه شده‌اید که با خرید استخر بادی می‌توانید ساعت‌ها کودکان خود را سرگرم کنید و این مشکل شما با صرف هزینه بسیار کم حل خواهد شد.

استخر بادی کودک کف شبرنگی را در زمان کوتاهی می‌توانید راه‌اندازی کنید و علاوه بر استفاده به عنوان استخر، به عنوان وان حمام و استخر توپ نیز کاربرد دارد. قابلیت استفاده در سرما و گرما و فضاهای باز و سرپوشیده را دارد. خبر خوب این است که به راحتی قادر هستید این استخر بادی را با کد 54136 از نمایندگی محصلات بست وی در ایران خریداری نمایید.

 

جنس و ساختار استخر بادی کودک کف شبرنگی:

جنس بدنه استخر بادی تماما از PVC با کیفیت بالا ساخته شده و ساختار داخلی به صورت شبکه‌ای از پل‌های پی وی سی با ضخامت بالا که از پایین به بالای استخر پرس شده است و باعث مقاومت بیشتر استخر می‌شود. وزن استخر بسیار سبک بوده و به راحتی آن را می‌شود جابجا کرد. در صورتی که شیء نوک تیزی نیز به داخل بدنه فرو رفت لازم نیست نگران شوید چرا که برچسب تعمیرات مقطعی در بسته بندی به همراه استخر بادی ارائه می‌گردد. این استخر بادی در سرما و گرما و همچنین تحت فشار و ضربه از خود مقاومت بالایی را نشان می‌دهد.

استخر بادی از دو لایه با دریچه بادی مجزا از نوع پستانکی تشکیل شده است که موجب ثبات بیشتر باد تزریق شده داخل استخر می‌شود و شکل ظاهری آن را کاملا حفظ خواهد کرد. همچنین یک دریچه تخلیه آب در کف استخر جهت راحت‌تر خالی کردن آب دیده می‌شود.

 

 

راه‌اندازی و ابعاد استخر بادی کودک کف شبرنگی:

استخر بادی دارای دریچه‌های بادی از نوع پستونکی برای هر حلقه به صورت جداگانه می‌باشد و برای باد کردن این استخر باید ابتدا نازل پمپ بادی را به داخل آن وارد کرده و سپس باد را بداخل این محصول فرستاد. این استخر با پمپ بادهای شرکت اینتکس نیز امکان پذیر است. استخر دارای ابعاد (280 * 157 * 46) سانتی‌متری می‌باشد که در بسته بندی به وزن 1.5 کیلوگرم ارائه می‌گردد.

  • مشخصات محصول
  • طول : 280 سانتی‌متر
  • عرض : 157 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 46 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 1.5 کیلوگرم
  • حجم آب : 556 لیتر
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید