فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  1344 بازدید مشتری

استخر بادی کوسه با کف بادی

590,000 590,000 تومان

استخر بادی کوسه با کف بادی اینتکس با کد 57120 با شکل فانتزی به شکل کوسه و دارای پشتی و سایبان طراحی شده است. قسمت کف استخر بادی است که بسیار منعطف بوده و مناسب بازی کودکان تولیذ با وزن سبک تولید شده که قابلیت جابجایی توسط خود کودک را به راحتی دارد. بدنه استخر بادی از PVC چند لایه ساخته شده که مقاومت بالایی را به استخر بادی بخشیده است. دارای برچسب تعمیرات مقطعی می‌باشد. استخر دارای ابعاد (201 * 198 * 109) سانتی‌متری می‌باشد که گنجایش آن 121 لیتر می‌باشد.

  • طول : 201 سانتی‌متر
  • عرض : 198 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 109 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 3.5 کیلوگرم
  • حجم آب : 121 لیتر
کد محصول: intex 57120
دسته های محصول :  استخر بادی کودک و بزرگسال

استخر بادی کوسه با کف بادی:

استخر بادی کوسه با کف بادی همان گونه که در تصاویر مشاهده می‌کنید یک استخر بادی کاملا جذاب با طراحی جالب به شکل کوسه برای کودکان می‌باشد که محبوبیت بسیار زیادی بین کودکان به ویژه پسر بچه‌ها دارد. علاوه بر زیبایی در طراحی بسیار کاربردی می‌باشد چرا که دارای سایبان برای جلوگیری از تابش نور مستقیم آفتاب و همچنین تکیه‌گاه شیشه‌ای می‌باشد. با توجه به حجم و وزن کم استخر به راحتی می‌توان آن را با خود حمل کرد و در کمترین زمان ممکن به کمک پپ باد استخر را باد کرده و موجب شادی کودکان خود در فضاهای باز و سرپوشیده شوید. با توجه به سایز آن قادر هستید در حمام، تراس، حیاط و هر مکان دیگری استخر را استفاده نمایید. از دیگر ویژگی‌های استخر بادی کوسه می‌توان به کف بادی نرم و منعطف مناسب بازی کودکان و همچنین جنس مقاوم بدنه اشاره نمود. این محصول را با قیمت بسیار مناسب می‌توانید از نمایندگی اینتکس با کد 57120 خریداری نمایید و موجبات شادی کودکان خود را فراهم کنید.

 

جنس استخر بادی کوسه با کف بادی:

کف این استخر از نوع باد شونده می‌باشد که نرمی و انعطاف بالای ان موجب می‌شود کودکان لذت بیشتری از بار=زی در آن ببرند و زمان بیشتری را نیز در آن صرف کنند. جنس بدنه استخر بادی از PVC با ضخامت بالا ساخته شده که علاوه بر انعطافی که اشاره کردیم استخر را در برابر ضربه، فشار و آسیب‌های احتمالی بسیار مقاوم ساخته است تا موجب طول عمر بالای استخر بشود.

 

 

طراحی و ساختار استخر بادی کوسه با کف بادی:

استخر بادی به شکل کوسه یا یک سایبان طراحی شده است که موجب می‌شود کودکان از تابش مستقیم نور آفتاب در امان بمانند و بدون هیچ مشکلی در زهوای آفتابی و داغ نیز آب‌تنی کنند. استخر در قسمت پشتی خود یک تکه پلاستیکی بی‌رنگ به عنوان پشتی برای تکیه زدن نیز دارد. در تصاویر دو باله نیز بادی نیز در کناره‌های استخر مشاهده می‌کنید.

استخر بادی کوسه دارای چند دریچه بادی مجزاء از نوع پستونکی کوچک می‌باشد که هر کدام به صورت جداگانه باد می‌شوند که باعث ثبات بیشتر باد داخل استخر شده و شکل ظاهری خود را بدون کوچکترین تغییری حفظ نماید.

 

 

ابعاد و راه‌اندازی استخر بادی کوسه با کف بادی:

برای باد کردن استخر نیاز است که پمپ بادی را به صورت جداگانه تهیه کرده‌اید را آماده کرده و در داخل دریچه‌های استخر کرده و آن‌ها را پر از باد نمایید. به همین سادگی استخر قابل استفاده است البته لازم به ذکر است ابتدا مطمئن شوید که شیء نوک تیزی در محل قرارگیری استخر وجود نداشته باشد.

استخر دارای ابعاد (201 * 198 * 109) سانتی‌متری می‌باشد که گنجایش آن 121 لیتر می‌باشد و در بسته بندی به وزن 3.5 کیلوگرم ارائه می‌گردد. به همراه استخر یک برچسب تعمیرات مقطعی نیز ارائه می‌گردد.

  • مشخصات محصول
  • طول : 201 سانتی‌متر
  • عرض : 198 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 109 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 3.5 کیلوگرم
  • حجم آب : 121 لیتر
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید