فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  1660 بازدید مشتری

استخر بادی بزرگسال صندلی دار

3,500,000 3,500,000 تومان

استخر بادی بزرگسال صندلی دار اینتکس با کد 56475 مناسب برای تمامی سنین با طراحی زیبا و جذاب دارای چهار صندلی بادی به همراه تکیه‌گاه می‌باشد که در صورت عدم نیاز نیز می‌توان آن‌ها را خالی کرد و فضای بیشتری در اختیار داشت. دارای چند لایه باد شونده با دریچه‌های بادی مجزا می‌باشد که با سرعت بالا توسط پمپ بادهای اینتکس باد خواهند شد. بدنه استخر بادی از PVC چند لایه با ضخامت بالا ساخته شده که مقاومت بالای و انعطاف را به استخر بادی بخشیده است. همچنین دارای دو جا لیوانی نیز روی لبه استخر می‌باشد.

  • طول : 229 سانتی‌متر
  • عرض : 229 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 56 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 5 کیلوگرم
  • حجم آب : 999 لیتر
کد محصول: intex 56475
دسته های محصول :  استخر بادی کودک و بزرگسال

استخر بادی بزرگسال صندلی دار:

اینتکس همیشه به طراحی محصولات منحصربفرد و جالب معروف بوده است و همواره سعی کرده تمامی سلایق را راضی نگه دارد. این کمپانی آمریکایی این ادعا را در این محصول کاملا ثابت کرده است، استخر بادی بزرگسال صندلی دار یک استخر خانوادگی است که از آن می‌توان در حیاط، بالکن، تراس و فضاهای مختلف به سادگی استفاده کرد و در کنار خانواده و دوستان از آب‌تنی در آن نهایت لذت را برد. استخر بادی را قادر هستید در کمترین زمان راه‌اندازی و پر از آب نمایید و سپس روی صندلی‌های پشتی‌دار تعبیه شده بنشینید و از لحظات خود نهایت بهره را ببرید. با توجه به امکانات در نظر گرفته شده برای استخر بادی، جنس با کیفیت و طول عمر آن قیمت استخر بادی بسیار مناسب می‌باشد و این امکان برای شما فراهم شده است تا با صرف هزینه کم صاحب یک استخر زیبا و با کیفیت شوید. برای خرید این محصول می‌توانید از طرق سایت اینتکس شو نمایندگی محصولات این برند در ایران اقدام نمایید.

 

جنس استخر بادی بزرگسال صندلی دار:

استخر بادی را در هر فضای باز و سرپوشیده می‌توان استفاده کرد چرا که جنس بکار رفته برای ساخت آن در برابر سرما و گرما مقاوم است. همچنین در برابر فشار و ضربه نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد که همه این ویژگی‌ها کنار هم موجب طول عمر بالای استخر بادی شده است. جنسی که برای ساخت این محصول استفاده شده است PVC چند لایه با ضخامت بالا است که علاوه بر استحکام، از انعطاف بالایی نیز برخوردار می‌باشد.

 

 

طراحی استخر بادی بزرگسال صندلی دار:

همان طور که می‌بینید این مدل یکی از زیباترین و کاربردی‌ترین تولیدات استخر اینتکس است که برای استفاده تمامی سنسن مناسب می‌باشد. در چهار گوشه استخر صندلی‌های بادی نرم تعبیه شده که با نشستن بر روی آن‌ها می‌توانید به پشتی‌های آن نیز تکیه دهید و تا ساعنت‌ها ریلکس کنید. همچنین جا لیوانی نیز روی لبه استخر تعبیه شده است.

صندلی و پشتی‌ها دارای دریچه‌های بادی پستونکی کوچک و مجزا می‌باشند و در صورتی که نیاز به استفاده فضای کلی این استخر دارید می‌توان هر چهار صندلی این استخر را از باد خالی کنید.

 

 

راه اندازی و ابعاد استخر بادی بزرگسال صندلی دار:

استخر بادی دارای دریچه‌های بادی از نوع پستانکی کوچک برای همه قسمت‌ها به صورت جداگانه می‌باشد و برای باد کردن این استخر باید ابتدا نازل پمپ بادی را به داخل آن وارد کرده و سپس باد را بداخل این محصول فرستاد. استخر دارای ابعاد (229 * 229 * 56) سانتی‌متری می‌باشد که گنجایش 999 لیتر آب را دارد و در بسته بندی به وزن 5 کیلوگرم ارائه می‌گردد.

  • مشخصات محصول
  • طول : 229 سانتی‌متر
  • عرض : 229 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 56 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 5 کیلوگرم
  • حجم آب : 999 لیتر
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید