فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  1331 بازدید مشتری

استخر بادی سرسره دار فانوس دریایی

3,900,000 3,900,000 تومان

استخر بادی سرسره دار فانوس دریایی اینتکس با کد 57162 یک استخر بادی زیبا مناسب بازی کودکان است که علاوه بر استخر از آن در فصل سرما میتوان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. دارای سرسره، دو عدد ماهی بادی، یک قلاب ماهیگیری بادی، درخت بادی آب‌پاش، فانوس دریایی بادی می‌باشد. بدنه استخر بادی از PVC چند لایه ساخته شده که مقاومت بالایی را به استخر بادی بخشیده است و دارای استاندارد جهانی بهداشت نیز می‌باشد که کاملا بهداشتی و ضد حساسیت است. دارای چندین دریچه جداگانه باد است که به ثبات باد تزریق شده کمک می‌کند.

  • طول : 259 سانتی‌متر
  • عرض : 259 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 259 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 4 کیلوگرم
  • حجم آب : 178 لیتر
کد محصول: intex 57162
دسته های محصول :  استخر بادی کودک و بزرگسال

استخر بادی سرسره دار فانوس دریایی:

استخر بادی سرسره دار فانوس دریایی یکی دیگر از مدل استخرهای بادی مختص کودکان است که با رنگ‌های شاد و جذاب، امکانات مختلف به گونه‌ای طراحی شده که موجب شادی و لذت کودکان با بازی در آن خواهد شد. استخر بادی با شکل هندسی مثلثی با یک فانوس دریایی رنگارنگ جالب در جلوی آن تولید شده است. علاوه بر این‌ها دارای دو عدد ماهی بادی، یک قلاب ماهیگیری بادی، درخت بادی، طرح‌های جذاب حیوانات دریایی در کف استخر، سرسره بادی و کشتی بادی بر روی بدنه می‌باشد که برای کودکان بسیار جذاب و سرگرم کننده است .در کنار زیبایی و قسمت‌های مختلف استخر بادی از بهترین مواد اولیه ساخته شده که آن را بسیار مقاوم ساخته تا به راحتی دچار آسیب نشود و تا مدت‌های طولانی از آن استفاده کرد. به راحتی در کمترین زمان ممکن به وسیله پمپ بادهای شرکت اینتکس باد شده و با توجه به وزن کم استخر بادی قابلیت جابجایی را دارد.

 

جنس استخر بادی سرسره دار فانوس دریایی:

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل بوده که در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب مقاومت خوبی از خود نشان خواهد داد به همین دلیل قابل استفاده در فضای باز و در فصول گرما می‌باشد. همچنین اینتکس استاندارد جهانی بهداشت را نیز دریافت کرده تا مشتریان با خیال راحت استخر را خریداری کنند. جنس بدنه استخر کاملا استاندارد، بهداشتی و ضد حساسیت پوستی ساخته شده است. جنس بکار گرفته شده در عین ضخامت و استحکام بالا از انعطاف بالایی برخوردار است که موجب لذت بیشتر کودک حین بازی در آن خواهد شد.

 

 

طراحی و ساختار استخر بادی سرسره دار فانوس دریایی:

هر کدام از قسمت‌ها و همینطور بدنه استخر بادی دارای چند دریچه بادی مجزاء از نوع پستونکی کوچک می‌باشد که هر کدام به صورت جداگانه باد می‌شوند که باعث ثبات بیشتر باد داخل استخر شده و شکل ظاهری خود را بدون کوچکترین تغییری حفظ نماید.  تمامی قسمت‌های استخر  کاملا بادی هستند که عبارتند از یک سرسره بادی که در انتهای سرسره یک تکه بادی تعبیه شده است تا کودکان فرود نرمی روی آن داشته باشند و دو عدد ماهی بادی، یک قلاب ماهیگیری بادی، طرح‌های جذاب حیوانات دریایی در کف استخر و کشتی بادی بر روی بدنه می‌باشد. همچنین یک درخت بادی زیبا دارد که اگر شلنگ آب را به آن‌ متصل کنیم به آب‌پاش تبدیل می‌شوند و آب را مانند فواره از بالا به پایین می‌ریزد.

 

 

 

ابعاد و راه‌اندازی استخر بادی سرسره دار فانوس دریایی:

استخر دارای ابعاد (218 * 188 * 99) سانتی‌متری می‌باشد که گنجایش آن 178 لیتر می‌باشد و در بسته بندی به وزن 4 کیلوگرم ارائه می‌گردد. برای باد کردن استخر و اجزاء مجموعه بازی نیاز است که پمپ بادی را به صورت جداگانه تهیه کرده‌اید را آماده کرده و در داخل دریچه‌های موجود کرده و آن‌ها را پر از باد نمایید. به همین سادگی استخر قابل استفاده است البته لازم به ذکر است ابتدا مطمئن شوید که شیء نوک تیزی در محل قرارگیری استخر وجود نداشته باشد. به همراه استخر یک برچسب تعمیرات مقطعی نیز ارائه می‌گردد.

جهت مشاوره و خرید و قیمت استخر بادی سرسره دار فانوس دریایی با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید .

  • مشخصات محصول
  • طول : 259 سانتی‌متر
  • عرض : 259 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 259 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 4 کیلوگرم
  • حجم آب : 178 لیتر
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید