فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  2194 بازدید مشتری

استخر بادی و مجموعه بازی کودکان

1,350,000 1,350,000 تومان

استخر بادی و مجموعه بازی کودکان اینتکس با کد 57129 یک استخر بادی زیبا مناسب بازی کودکان است که علاوه بر استخر دارای سرسره، سایبان، ماهی بادی، اردک بادی، سطل بادی، تمساح بادی می‌باشد. بدنه استخر بادی از PVC چند لایه ساخته شده که مقاومت بالایی را به استخر بادی بخشیده است و دارای استاندارد جهانی بهداشت نیز می‌باشد که کاملا بهداشتی و ضد حساسیت است. دارای چندین دریچه جداگانه باد است که به ثبات باد تزریق شده کمک می‌کند. استخر دارای ابعاد (203 * 173 * 89) سانتی‌متری می‌باشد که گنجایش آن 180 لیتر می‌باشد.

  • طول : 203 سانتی‌متر
  • عرض : 183 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 89 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 5.4 کیلوگرم
  • حجم آب : 180 لیتر
کد محصول: intex 57129
دسته های محصول :  استخر بادی کودک و بزرگسال

استخر بادی و مجموعه بازی کودکان:

استخر بادی و مجموعه بازی کودکان از جدیدترین محصولات شرکت اینتکس می‌باشد که با توجه به قسمت‌های مختلف و طراحی زیبایی که برای آن در نظر گرفته شده کودکان را سریعا به سمت خود جلب می‌کند و ساعت‌ها آن‌ها را سرگرم لذت بردن از آن خواهد کرد. یک گزینه بسیار عالی برای کودکان است که دارای سرسره،  سایبان، ماهی بادی، اردک بادی، سطل بادی، تمساح بادی می‌باشد. تمامی قسمت‌های مختلف استخر و مجموعه دارای استاندارد جهانی بهداشت هستند و کاملا بهداشتی بدون ایجاد حساسیت برای پوست کودکان ساخته شده تا هیچ نگرانی بابت سلامت فرزندان خود حین خرید استخر بادی نداشته باشید.

تمامی مجموعه از بهترین مواد اولیه ساخته شده که دارای استحکام بالایی می‌باشند که اتفاقا از وزن سبکی برخوردار می‌باشند تا براحتی از جایی به جایی دیگر منتقل شوند. ضمن اینکه در فصل سرما نیز از آن می‌توانید به عنوان استخر توپ استفاده کنید. برای شاد کردن فرزندان خود و دادن یک هدیه جذاب به آن‌ها می‌توانید استخر بادی و مجموعه بازی کودکان را با قیمت بسیار مناسب از نمایندگی محصولات اینتکس خریداری نمایید.

 

جنس استخر بادی و مجموعه بازی کودکان:

از آن جایی که استخر و مجموعه بازی مورد استفاده کودکان است و این رده سنی دارای پوست حساس می‌باشند شرکت اینتکس استخر بادی را از موادی ساخته است که کاملا بهداشتی هستند و هیچ گونه حساسیتی را به وجود نمی‌آورند تا هیچ منعی برای بازی کودک خود در آن نداشته باشید. علاوه بر رعایت نکات بهداشتی، جنس استخر کاملا مقاوم در برابر فشار و ضربه بوده و دارای عمر طولانی می‌باشد. استخر بادی از جنس PVC چند لایه ساخته شده است که از استحکام بالایی برخوردار می‌باشد و به راحتی آسیبی نخواهد دید. ضمن اینکه در صورت پارگی برچسب تعمیرات نیز داخل بسته بندی همراه استخر ارائه می‌شود.

 

 

طراحی و ساختار استخر بادی و مجموعه بازی کودکان:

دارای یک سرسره در انتهای خود می‌باشد که می‌توان با سر خوردن ار آن به داخل آب رفت و یا به عنوان استخر توپ میان توپ‌ها سر خورد. تمساحی که لبه استخر قرار دارد با اتصال شلنگ آب به آن مانن یک فواره عمل می‌کند و آب را روی سر کودکان می‌ریزد. ضمن اینکه دارای سایبان، ماهی بادی، اردک بادی، سطل بادی، اژدهای بادی برای سرگرمی بیشتر کودکان می‌باشد

 استخر بادی دارای چند دریچه بادی مجزاء از نوع پستونکی کوچک می‌باشد که هر کدام به صورت جداگانه باد می‌شوند که باعث ثبات بیشتر باد داخل استخر شده و شکل ظاهری خود را بدون کوچکترین تغییری حفظ نماید.

ابعاد و راه‌اندازی استخر بادی اینتکس سرسره دار:

برای باد کردن استخر و اجزاء مجموعه بازی نیاز است که پمپ بادی را به صورت جداگانه تهیه کرده‌اید را آماده کرده و در داخل دریچه‌های موجود کرده و آن‌ها را پر از باد نمایید. به همین سادگی استخر قابل استفاده است البته لازم به ذکر است ابتدا مطمئن شوید که شیء نوک تیزی در محل قرارگیری استخر وجود نداشته باشد.

استخر دارای ابعاد (203 * 173 * 89) سانتی‌متری می‌باشد که گنجایش آن 180 لیتر می‌باشد و در بسته بندی به وزن 5.5 کیلوگرم ارائه می‌گردد. به همراه استخر یک برچسب تعمیرات مقطعی نیز ارائه می‌گردد.

  • مشخصات محصول
  • طول : 203 سانتی‌متر
  • عرض : 183 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 89 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 5.4 کیلوگرم
  • حجم آب : 180 لیتر
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید