فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  1779 بازدید مشتری

استخر بادی سه بعدی با عینک شنا

950,000 950,000 تومان

استخر بادی سه بعدی با عینک شنا بست وی با کد 54114 دارای طرح‌هایی روی استخر است که به وسیله عینک‌ها به شکل سه بعدی دیده می‌شوند. به شکل مستطیل با با ابعاد نسبتا بزرگ مناسب کودکان و حتی بزرگسالان به عنوان یک استخر خانوادگی ساخته شده است.استخر بادی با دو لایه با دریچه‌های مجزاء باد ساخته شده است که ثبات باد بالایی را به ارمغان خواهد آورد. با وزن سبک تولید شده که قابلیت جابجایی را به راحتی دارد و بدنه استخر بادی از PVC و کف آن لایه ساخته شده که مقاومت بالایی را به استخر بادی بخشیده است. به همراه استخر برچسب تعمیرات مقطعی برای مواقعی که استخر بادی دچار آسیب می‌شوند وجود دارد.

  • طول : 262 سانتی‌متر
  • عرض : 175 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 51 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 5.1 کیلوگرم
  • حجم آب : 778 لیتر
کد محصول: bestway 54114
دسته های محصول :  استخر بادی کودک و بزرگسال

استخر بادی سه بعدی با عینک شنا:

بست وی همواره به دنبال ارائه محصولات جدید با طراحی‌های زیبا و کاربردهای متفاوت بوده است که در این امر نیز بسیار موفق بوده و توانسته رضایت مشریان خود را به طور کامل جلب کند. این استخر بادی ساخت شرکت بست وی یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین محصولات این برند خوشنام است که توانسته با طراحی جالب و منحصربفرد خود مشکل والدین را برای سرگرم کردن کودکان خود به طور کامل حل کند. به همراه این استخر زیبا دو عدد عینک 3D شنا وجود دارد که اشکال و طرح‌های روی بدنه استخر را به وسیله آن‌ها می‌توان به شکل سه بعدی تماشا کرد. همین مسئله موجب می‌شود تا کودکان خیلی بیشتر نسبت به دیگر استخرهای بادی به سمت این استخر کشیده شوند و ساعت‌های بیشتری را نیز صرف شادی و لذت بردن در آن کنند.

استخر بادی سه بعدی با عینک شنا علاوه بر ویژگی‌هایی که ذکر شد دارای طول عمر بالا و استحکام بالایی نیز هست که این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا آن را با وزن سبک، به راحتی در هر فضایی راه‌اندازی کنید. همچنین استخر در فصول سرما و در فضای منزل نیز می‌تواند به عنوان استخر توپ عمل کند. قیمت استخر بادی بسیار مناسب بوده و شما با صرف هزینه بسیار پایین می‌توانید کودکان خود را با خرید این استخر بادی از سایت اینتکس شو نمایندگی محصولات بست وی خوشحال کنید.

 

جنس استخر بادی سه بعدی با عینک شنا:

مسلما با توجه به فشاری که آب و کودکان و همچنین ضربه‌هایی که به استخر بادی وارد می‌شودف مقاومت آن باید در برابر این خطرات بسیار بالا باشد، از این رو در ساخت این محصول از مواد PVC با ضخامت بالا استفاده شده تا کوچکترین آسیبی تحت بیشترین فشارها به استخر بادی وارد نشود. لازم به ذکر است که ضخامتی که اشاره شد بدین معنا نیست که استخر منعطف نباشد و استخر بادی از نرمی و انعطاف بالایی برخوردار است که موجب لز=ذت بیشتر کودک در طول مدت زمان آب‌تنی در ان خواهد شد.

 

 

طراحی استخر بادی سه بعدی با عینک شنا:

استخر دارای دو لایه باد شونده است که دارای دریچه‌های به صورت مجزا است تا علاوه بر ثبات باد تزریق شده داخل آن، شکل ظاهری استخری تحت فشار آب به شکل کامل حفظ شود. در قسمت کف استخر یک دریچه تخلیه آب وجود دارد که به آسانی آب تخلیه شود. همان طور که گفتیم روی دیواره داخلی و کف استخر طرح‌های ماهی و دریا نقش بسته که به وسیله عینک‌های 3D به شکل سه بعدی دیده خواهند شد.

 

 

ابعاد و راه اندازی استخر بادی سه بعدی با عینک شنا:

استخر بادی در ابعاد 262 * 175 * 51 سانتی‌متر طراحی شده که مناسب استفاده تمامی افراد خانواده  است. گنجایش 778 لیتر آب را دارد و در بسته بندی به وزن 5 کیلوگرم تحویل مشتری داده خواهد شد. در مدت زمان کوتاهی قابل راه‌اندازی و استفاده می‌باشد و در صورت نیاز می‌توان آن را به سرعت جمع آوری نمود. برای باد کردن این استخر باید ابتدا نازل‌های پمپ بادی اینتکس یا بست وی را به داخل آن وارد کرده و سپس باد را بداخل این محصول فرستاد. به همراه استخر برچسب تعمیرات مقطعی نیز وجود دارد.

  • مشخصات محصول
  • طول : 262 سانتی‌متر
  • عرض : 175 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 51 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 5.1 کیلوگرم
  • حجم آب : 778 لیتر
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید