فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  1218 بازدید مشتری

تشک صندلی عقب ماشین

1,500,000 1,500,000 تومان

تشک صندلی عقب ماشین اینتکس به رنگ طوسی با رویه مخمل ضد تعریق و بدنه نرم و لطیف بهترین گزینه برای خوابیدن و استراحت در سفر های طولانی در خودرو میباشد . تشک بادی صندلی عقب ماشین در رنگ های مشکی و طوسی و کرم و نارجی و آبی طراحی و تولید شده است . این تشک بادی با وزن کم و حجم کم به اندازه نیمی از کیف لب تاب تولید شده که به راحتی در صندوق خودرو جا میگیرد . برای باد کردن تشک صندلی عقب ماشین از پمپ باد فندکی داخل بسته بندی میتوانید استفاده کنید و در زمان کمی قابلیت پر و خالی کردن را دارد . تشک بادی ماشین کاربد car bed اصلی را از ما بخواهید.

  • طول : 140 سانتیمتر
  • عرض : 90 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 43 سانتیمتر
  • وزن بسته بندی : 2.1 کیلو گرم
  • تحمل وزن : 150 کیلو گرم
  • لوازم جانبی : پمپ باد فندکی دوکاره - ساک حمل و نقل - دو عدد بالش بادی
کد محصول: intex 66699
دسته های محصول :  تشک بادی صندلی عقب ماشین

تشک صندلی عقب ماشین مدل بادی بهترین تشک بادی برای خوابیدن و استراحت کردن در خودرو در سفرهای طولانی میباشد که از حجم بسیار کوچک و وزن سبکی برخوردار است که به راحتی حمل و نقل میشود . تشک صندلی عقب ماشین با طراحی هوشمندانه ای تولید شده که برای اکثریت خودرو های ایرانی و خارجی قابلیت استفاده را دارد . بسیاری از افراد مسن در هنگام سفر نیاز به یک فضای کافی برای خوابیدن و استراحت دارند که میتوانند از این تشک بادی استفاده کنند و سفری راحت و اسان را داشته باشند .

تشک صندلی عقب ماشین انواع ماشین خارجی و ایرانی

تشک صندلی عقب ماشین یا همان تشک بادی ماشین کاربد car bed قابلیت استفاده برای ماشین هایی مانند: رانا , تندر 90 , سوزوکی ویتارا , پیکاب , ماکسیما , مگان , پژو , پراید , سمند , اپل , بنز , تویوتا , ماتیز , جک , پرشیا ,  پژو 407 , پژو 308 , پژو SD , آزرا , جنسیس , لندرکروز , پرادو , کمری , اسپورتج , اپتیما , سراتو , پژو پارس , آریو , سمند سورن , رانا , تندر 90 , تویوتا یاریس و پریوس , اف جی کروز , راوفور , جی تی 86 , آریون , پژو آردی , پژو 206 , پژو 405 , پانامرا , ام جی , آلفارومئو , مازاراتی , میتسوبیشی , کرولا , سوزکی کیزاشی , هیوندای , لیفان , جک , مزدا , جنتو , پروتون , سوناتا , بنز , بی ام و , فولوکس واگن , فورد , شورلت , لکسوس , نیسان , ولوو , هوندا , جک s5 و s7 , جنسیس , هایما s5 , هایما s7 , پورشه , سانگ یونگ , سوبارو , سیتروئن , را دارد

جنس بدنه تشک صندلی عقب ماشین

جنس بدنه تشک بادی ماشین از پی وی سی با ضخامت و مقاومت مناسب میباشد که بسیار نرم و انعطاف پذیر است و به سادگی در زمان کمی قابلیت نصب و راه اندازی را به وسیله پمپ باد فندکی که در بسته بندی تشک است را دارد . در بسته بندی این تشک بادی خودرو دو عدد بالش بادی و ساک حمل و نقل و نیز پمپ باد فندکی وجود دارد .

ویژگی های تشک صندلی عقب ماشین

ویژگی های مهم تشک بادی ماشین در قیمت ارزان و حجم کوچک و نصب آسان است . نصب آسان برای تمامی خودرو های مختلف خارجی و ایرانی وجود دارد و تمامی افراد کودکان و بزرگسالان میتوانند برای استراحت از آن استفاده کنند . قابلیت شستشو را دارد و از تشک بادی به صورت جداگانه میتوانید در چادر مسافرتی و حتی منزل استفاده کنید .

نحوه خرید تشک صندلی عقب ماشین

توجه داشته باشید که تشک های بادی در رنگ های مشکی ، کرم ، نارنجی ، طوسی ، آبی در نمایندگی تشک بادی در ایران سایت اینتکس شو خرید و فروش میشود .

برای خرید تشک صندلی عقب ماشین میتوانید از طریق سایت به صورت آنلاین اقدام کنید و یا به صورت تلفنی و مشاوره با شماره 02144381754 و 02144381761 و تلفن همراه 09128383850 تماس بگیرید . انواع مدل های تشک صندلی عقب خودرو را در سایت اینتکس شو خریداری نمایید . 

 

  • مشخصات محصول
  • طول : 140 سانتیمتر
  • عرض : 90 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 43 سانتیمتر
  • وزن بسته بندی : 2.1 کیلو گرم
  • تحمل وزن : 150 کیلو گرم
  • لوازم جانبی : پمپ باد فندکی دوکاره - ساک حمل و نقل - دو عدد بالش بادی
  • مشخصات پمپ باد : پمپ باد فندکی با قابلیت پر و خالی کردن و روشن شدن با فندکی خودرو
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید