فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  3472 بازدید مشتری

استخر بادی شهربازی سرسره دار

4,100,000 4,100,000 تومان

استخر بادی شهربازی سرسره دار اینتکس با کد 57444 یک مجموعه بادی زیبا مناسب بازی کودکان است که علاوه بر استخر از آن در فصل سرما میتوان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. دارای آب پاش به شکل درخت، صندلی بادی، سرسره بادی، تعدادی توپ و یک استخر برای تفریحات کودکان است. بدنه استخر بادی از PVC ضخیم ساخته شده که مقاومت بالایی را به استخر بادی بخشیده است و دارای استاندارد جهانی بهداشت نیز می‌باشد که کاملا بهداشتی و ضد حساسیت است. دارای چندین دریچه جداگانه باد است که به ثبات باد تزریق شده کمک می‌کند.

  • طول : 249 سانتی‌متر
  • عرض : 191 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 109 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 4.5 کیلوگرم
  • حجم آب : 216 لیتر
کد محصول: intex 57444
دسته های محصول :  استخر بادی کودک و بزرگسال

استخر بادی شهربازی سرسره دار:

استخر بادی شهربازی سرسره دار یکی از جدیدترین استخرهای بادی تولید شده برای سنین کودکان و خردسالان بوده که به عنوان مجموعه بازی بادی تفریحی توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. استخر بادی اینتکس که از رنگ‌های شاد و کودک پسندانه‌ای در خود بهره‌مند است تا موجب تاثیر مثبت روی روحیه فرزندان شما شود. در فضای داخل خود یک سرسره بادی، صندلی بادی، پرده بادی و تعدادی توپ رنگی به همراه یک آبپاش بادی سرخود در طرح درخت تعبیه شده است که برای تفریحات کامل فرزندان شما بسیار کاربردی باشد. تمامی اجزاء مجموعه به صورت بادی هستند و از مواد پی وی سی با ضخامت بالا ساخته شده‌اند تا عمر بالای محصول را تضمین کند. با در نظر گرفتن این امکانات و ویژگی‌ها می‌بینید که قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است و با هزینه کمی می‌توانید کودکان خود را خوشحال نمایید. برای این کار می‌توانید استخر بادی شهربازی سرسره دار را با کد 57444 از نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید.

 

جنس استخر بادی شهربازی سرسره دار:

استخر بادی از موادی ساخته شده است که در هر فضایی از قبیل سرپوشیده و باز قابل استفاده است چرا که از PVC با ضخامت بالا ساخته شده است که استحکامی فراتر از آنچه تصور می‌کنید به محصول بخشیده است. علاوه بر دوام و طول عمر بالای استخر بادی از انعطاف و نرمی بالایی نیز بهره می‌برد تا فرزندان شما لذت بیشتری را حین بازی ببرند.

 

 

طراحی و ساختار استخر بادی شهربازی سرسره دار:

استخر بادی شهربازی همان طور که تا الان متوجه شده‌اید و در تصاویر مشاهده می‌کنید در حقیقت یک مجموعه کامل بازی است که به راحتی می‌تواند تا ساعت‌ها فرزندانتان را سرگرم بازی کند. این مجموعه بازی دارای حوض آب برای آب بازی کودکان، صندلی و توپ بادی، یک آبشار و یک پرده متصل است. استخر از چندین دریچه مجزاء بهره می‌برد که باعث ثبات باد تزریق شده و حفظ شکل ظاهری کامل استخر خواهد شد. به کمک پمپ بادهای شرکت اینتکس قادر هستید در کمترین زمان ممکن مجموعه را باد کرده و راه‌اندازی نمایید.

ضمن اینکه لازم به ذکر است که از آن جایی که استخر مورد استفاده کودکان است و این رده سنی دارای پوست حساس می‌باشند شرکت اینتکس استخر بادی را از موادی ساخته است که کاملا بهداشتی هستند و هیچ گونه حساسیتی را به وجو نمی‌آورند تا هیچ منعی برای بازی کودک خود در آن نداشته باشید.

 

 

ابعاد استخر بادی شهربازی سرسره دار:

استخر دارای طول 249 عرض 191 و ارتفاعی 109 سانتی‌متری با گنجایش آب 216 لیتری است که در بسته بندی به وزن 4.5 کیلوگرم ارائه می‌کردد. دارای وزن بسیار سبکی است و به راحتی جابجا خواهد شد. به همراه استخر یک برچسب تعمیرات مقطعی نیز ارائه می‌گردد که اگر حین راه اندازی توجه کنید شیء نوک تیزی زیر استخر قرار نداشته باشد هیچگاه نیازی به این برچسب نخواهید داشت.

 

 

  • مشخصات محصول
  • طول : 249 سانتی‌متر
  • عرض : 191 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 109 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 4.5 کیلوگرم
  • حجم آب : 216 لیتر
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید