فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  1313 بازدید مشتری

استخر بادی سرسره دار پو

1,700,000 1,700,000 تومان

استخر بادی سرسره دار پو اینتکس با کد 57136 یک استخر بادی زیبا مناسب بازی کودکان است که علاوه بر استخر دارای سرسره، رنگین کمان، 6 عدد توپ بادی رنگی و یک گل که به عنوان فوار عمل می‌کند می‌باشد. بدنه استخر بادی از PVC ضخیم ساخته شده که مقاومت بالایی را به استخر بادی بخشیده است که علاوه بر استحکام از انعطاف بالایی برخوردار است. دارای استاندارد جهانی بهداشت نیز می‌باشد که کاملا بهداشتی و ضد حساسیت است. دارای چندین دریچه جداگانه باد است که به ثبات باد تزریق شده کمک می‌کند. استخر دارای ابعاد (282 * 183 * 107) سانتی‌متری می‌باشد که گنجایش آن 200 لیتر می‌باشد.

  • طول : 282 سانتی‌متر
  • عرض : 183 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 107 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 6 کیلوگرم
  • حجم آب : 200 لیتر
کد محصول: intex 57136
دسته های محصول :  استخر بادی کودک و بزرگسال

استخر بادی سرسره دار پو:

استخر بادی سرسره دار پو از محبوب‌ترین و جدیدترین استخرهای بادی شرکت اینتکس است که از طرح‌های انیمیشن پو در آن استفاده شده که بین کودکان بسیار محبوب می‌باشد و همین امر موجب جذب بیشتر کودکان به سمت استخر خواهد شد. از استخر بادی در فصول سرما و در منزل می‌توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. امکانات جالبی برای استخر از قبیل رنگین کمان و سرسره در وسط استخر و گل در کنار استخر که به وسیله شلنگ  آب را به اطراف به صورت فواره می‌پاشد در نظر گرفته شده تا کودک شکا بتواند ساعت‌ها در آن مشغول به بازی و آب‌تنی بشود. وزن و حجم کم، جنس محکم و منعطف و راحتی استفاده از استخر در کنار قیمت بسیار مناسب، استخر را به یک گزینه بسیار مناسب برای خرید استخر بادی تبدیل کرده که شما می‌توانید این محصول را با کد 57136 از نمایندگی محصولات اینتکس خریداری نمایید.

 

جنس استخر بادی سرسره دار پو:

شرکت اینتکس استخر بادی را از موادی ساخته است که کاملا بهداشتی هستند و هیچ گونه حساسیتی را به وجود نمی‌آورند تا هیچ منعی برای بازی کودک خود در آن نداشته باشید. علاوه بر رعایت نکات بهداشتی، جنس استخر کاملا مقاوم در برابر فشار و ضربه بوده و دارای عمر طولانی می‌باشد. استخر بادی از جنس PVC چند لایه ساخته شده است که از استحکام بالایی برخوردار می‌باشد و به راحتی آسیبی نخواهد دید. ضمن اینکه در صورت پارگی برچسب تعمیرات نیز داخل بسته بندی همراه استخر ارائه می‌شود.

 

 

 

طراحی و ساختار استخر بادی سرسره دار پو:

هر کدام از قسمت‌ها و همینطور بدنه استخر بادی دارای چند دریچه بادی مجزاء از نوع پستونکی کوچک می‌باشد که هر کدام به صورت جداگانه باد می‌شوند که باعث ثبات بیشتر باد داخل استخر شده و شکل ظاهری خود را بدون کوچکترین تغییری حفظ نماید.  تمامی قسمت‌های استخر  کاملا بادی هستند که عبارتند از رنگین کمان وسط استخر، یک سرسره بادی و چندین توپ رنگی می‌باشد. همچنین یک گل بادی زیبا دارد که اگر شلنگ آب را به آن‌ متصل کنیم به آب‌پاش تبدیل می‌شوند و آب را مانند فواره از بالا به پایین می‌ریزد. دارای یک دریچه تخلیه می‌باشد که آب را به راحتی به کمک آن می‌توان تخلیه نمود.

 

ابعاد و راه‌اندازی استخر بادی سرسره دار پو:

استخر دارای ابعاد (282 * 183 * 107) سانتی‌متری می‌باشد که گنجایش آن 200 لیتر می‌باشد و در بسته بندی به وزن 6 کیلوگرم ارائه می‌گردد. برای باد کردن استخر و اجزاء مجموعه بازی نیاز است که پمپ بادی را به صورت جداگانه تهیه کرده‌اید را آماده کرده و در داخل دریچه‌های موجود کرده و آن‌ها را پر از باد نمایید. به همین سادگی استخر قابل استفاده است البته لازم به ذکر است ابتدا مطمئن شوید که شیء نوک تیزی در محل قرارگیری استخر وجود نداشته باشد.

 

  • مشخصات محصول
  • طول : 282 سانتی‌متر
  • عرض : 183 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 107 سانتی‌متر
  • قطر : -
  • وزن بسته بندی : 6 کیلوگرم
  • حجم آب : 200 لیتر
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید