فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  883 بازدید مشتری

کاناپه بادی یک نفره تخت خواب شو

2,000,000 2,000,000 تومان

کاناپه بادی یک نفره تخت شو بست وی با کد 75065 یک محصول جدید و چند منظوره می‌باشد که قابل استفاده برای یک نفر تا وزن 100 کیلوگرم می‌باشد. جنس بدنه کاناپه از مواد با استحکام بالا تولید شده که در برابر ضربه و فشار مقاوم هستند. جنس رویه آن از مخمل ضد تعریق ساخته شده است. قیمت کاناپه بسیار ارزان‌تر نسبت به کاناپه‌های چوبی است و با این مزیت که کاملا استاندارد طراحی شده و خاصیت طبی نیز دارند.

  • طول : 102 سانتی‌متر
  • عرض : 90 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 64 سانتی‌متر - 22 سانتی‌متر ارتفاع تشک
  • تحمل وزن : 100 کیلوگرم
  • وزن بسته بندی : 5 کیلوگرم
  • جنس رویه کاناپه : مخمل ضد تعریق
کد محصول: bestway 75065
دسته های محصول :  کاناپه بادی تخت خواب شو

کاناپه بادی یک نفره تخت خواب شو:

کاناپه بادی یک نفره تخت خواب شو یکی از جدیدترین محصولات کمپانی بست وی می‌باشد که نهایت سعی خود را برای عرضه یک محصول چندمنظوره به کار برده تا زیبایی و کیفیت بالا را همزمان به ارمغان بیاورد و اتفاقا در این امر نیز کاملا موفق بوده است. کاناپه بادی یک نفره تخت خواب شو در کمترین زمان ممکن از حالتی به حالت دیگر خود تغییر پیدا می‌کند و برای افرادی که با کمبود فضا در منزل خود روبرو هستند یک گزینه کاملا مناسب محسوب می‌شود. با توجه به وزن بسیار کمی که دارد می‌توانید آن را به راحتی جابجا کنید و به زیبایی منزل خود بیافزایید. بدین ترتیب شما با قیمتی به مراتب پایین‌تر از کاناپه‌های چوبی قادر هستید یک کاناپه با قابلیت تخت شدن را داشته باشید که کاملا استاندارد و طبی نیز ساخته شده است.

 

جنس کاناپه بادی یک نفره تخت خواب شو:

برای این که کاناپه بادی از استحکام بالایی برخوردار باشد و بتواند تا سال‌های سال پاسخگوی خریداران باشد از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و بهره‌گیری از مرغوب‌ترین مواد اولیه برای سخت کاناپه بادی استفاده شده است. جنس بدنه از PVC چند لایه ساخته شده که در برابر فشار و ضربه مقاوم است و استحکام زیادی را به محصول بخشیده است. بر روی آن یک لایه از مخمل پوشانده شده که علاوه خواب لذتبخشی که به واسطه نرمی‌اش به همراه میاورد در خاصیت ضد تعریق نیز دارد. در ضمن جنس کاناپه به گونه‌ای است که قابلیت شستشو را دارد.

 

 

طراحی و ساختار کاناپه بادی یک نفره تخت خواب شو:

کاناپه بادی با طراحی زیبا در رنگی جذاب عرضه شده است که می‌تواند زیبایی منزل شما را دوچندان کند. دارای دو دسته در کناره‌ها می‌باشد که روی یکی از آن‌ها محلی برای قرار دادن لیوان، موبای یا کنترل تلویزیون تعبیه شده است. تشک آن از سه قسمت جداگانه تشکیل شده است که برای افراد با هر سایزی مناسب می‌باشد. این کاناپه می‌تواند یک تخت با قابلیت تکیه زدن به واسطه پشتی آن باشد.

همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید کاناپه از سه تکه تشکیل شده است که هر تکه دریچه باد مجزایی دارد. به راحتی از حالت کاناپه به تخت تغییر شکل می‌دهد تنها کافیست قسمتی که در انتهای قسمت نشیمنگاه متصل شده است را بکشید و سپس آماده است. سطح رویی کاناپه بادی به صورت لایه‌های موازی در راستای عرض کاناپه از بالا تا پایین کشیده شده‌اند. وجود این لایه‌ها علاوه بر تحمل فشار بیشتر موجب می‌شود تا باد به صورت یکسان در تخت تقسیم شود و همچنین باعث نرمی و انعطاف آن شده تا فرد حین استراحت احساس راحتی بیشتری کند و نهایت لذت را از استراحت خود ببرد.

 

 

ابعاد و لوازم جانبی کاناپه بادی یک نفره تخت خواب شو:

کاناپه دارای ابعاد (102 * 90 * 64) سانتی‌متر می‌باشد که ارتفاع تشک آن 22 سانتی‌متر است. در بسته بندی به وزن 5 کیلوگرم ارائه می‌کردد. دارای وزن بسیار سبکی است و به راحتی جابجا خواهد شد. کاناپه بادی وزن 100 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. در بسته بندی کاناپه بادی لوازمی همراه آن ارائه می‌شود که این لوازم عبارتند از یک دفترچه راهنما و یک برچسب تعمیرات برای زمانی که به کاناپه آسیبی وارد شود.

برای استفاده سطحی را انتخاب کنید و مطمئن شوید که تمیز است و شیء نوک تیزی روی آن وجود ندارد سپس تنها کافیست پمپ بادی را که تهیه کرده‌اید را داخل دریچه‌ها قرار داده و به نوبت آن‌ها را باد کنید. این عملیات در مدت زمان بسیار کمی صورت می‌پذیرد و جمع کردن آن نیز به همین راحتی می‌باشد.

 

  • مشخصات محصول
  • طول : 102 سانتی‌متر
  • عرض : 90 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 64 سانتی‌متر - 22 سانتی‌متر ارتفاع تشک
  • تحمل وزن : 100 کیلوگرم
  • وزن بسته بندی : 5 کیلوگرم
  • جنس رویه کاناپه : مخمل ضد تعریق
  • جنس دور کاناپه : مخمل
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید