فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  435 بازدید مشتری

قرص کلر 90 درصد

390,000 390,000 تومان

قرص کلر 90 درصد در بسته های ۱ کیلویی که شامل ۵ عدد قرص کلر آنزیم دار است و مناسب برای گند زدایی و میکروب زدایی آب استخر و از لیز شدن در قسمت های کف استخر و کناره های استخر جلوگیری میکند . قرص های کلر اصلی و درجه یک را از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس شو میتوانید خریداری نمایید .

  • طول : -
  • عرض : -
  • ارتفاع : -
  • وزن بسته بندی : 1 کیلو گرم
  • ابعاد بسته بندی : 8x20 سانتیمتر
  • موارد استفاده : ضد عفونی کننده و میکروب زدایی آب استخر
کد محصول: Chlorine tablets 90
دسته های محصول :  پمپ تصفیه آب شنی و فیلتری

 قرص کلر استخر 90 درصد استخر دارای آنزیم های مفید برای آب استخر با خلوص 90 درصد مخصوص ضد عفونی کردن آب استخر های بتنی و استخر پیش ساخته است که در بسته 5 عددی با وزن هر قرص 200 گرم که در مجموع ۱ کیلو گرم میشود برای ماندگاری آب و میکروب زدایی به کار میرود . قرص کلر 90 درصد آنزیم دار یکی از مواد های شیمیایی اصلی و کلیدی مفید برای حفظ آب استخر های بزرگ و کوچک است . قرص کلر درجه یک با درصد میکروب زدایی بالا انتخاب مناسب برای صاحبان استخر میباشد .

توجه داشته باشید که انواع قرص کلر تقلبی در بازار توسط افراد سود جو عرضه میشود که در واقع پودر کلر بی کیفیت است که با دستگاه فشرده شده و در هنگام استفاده و تماس با آب استخر همانند خمیر نرم میشود و تاثیری در بهبود و نگهداری استخر و نیز میکروب زدایی استخر ندارد . قرص کلر درجه یک حداقل 4 روز زمان نیاز دارد که در آب استخر حل شود .

قرص کلر چیست ؟

قرص کلر به صورت  90 درصد و 70 درصد در بازار موجود است، که برای ضد عفونی کردن استخرها استفاده می شود. قرصی که برای ضد عفونی کردن آب استخرها و از بین بردن آلودگی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، از نوع قوی و بزرگ 200 گرمی می باشد که البته از نوع 20 گرمی آن که دارای خلوص پایین تر از 70 درصد می باشد، برای ضد عفونی کردن آب نماهای شهری و آب های دیگر استفاده می شود. ترکیبات این قرص به آرامی در آب استخر حل می شوند و می توان مطمئن بود که این کلر برای مدت زیادی در استخر می ماند و تاثیرگذار است و برای مدت ها آب را ضد عفونی می کند . توجه داشته باشید که اطلاعات اندازه مصرف برای استخر های مختلف را مطالعه کنید .

زمان مناسب برای اضافه کردن قرص کلر استخر

بهترین زمان برای اضافه کردن قرص کلر آب به استخر و دیگر مواد پاک کننده آب استخر در شب میباشد البته اطمینان حاصل کنید کلر استفاده نشده در معرض رطوبت نباشد و در جای خشک و خنک و دور از نور آفتاب نگهداری شود . قرص کلر ۲۰۰ گرمی کلر ، اندازه مناسبی برای شناور های استخر یا فیدر های اتوماتیک دارند و قرص کلر ۲۰۰ گرمی، را می توانید به اسکیمر برای مخازن آب اضافه کنید . اساسا قرص های کلر باکتری بیماری زا و سایر آلودگی ها را از بین می برند اما سعی کنید به اندازه کافی و به صورت استاندارد قرص کلر را به استخر اضافه کنید .

انتخاب هیپو کلرید کلسیم یا کلر ضد عفونی کننده مناسب آب استخر ها یک تصمیم بسیار مهم است بهتر است مطمئن شوید که قرص کلر و یا پودر کلر انتخابی بهترین نوع و کاملا بهداشتی و اصلی برای آب استخر شما باشد . اگر کلر به نظر کار آمد نیست ، مطمئن شوید منبع توزیع کلر ، جریان آب مناسب برای حل کردن کلر را دارد یا نه و برای مثال اطمینان حاصل کنید که شناور دارای تبادل مناسب و منافذ باز است که به اندازه کافی کلر در آب نفوذ کند و به صورت یکسان در اب حل شود.

موارد استفاده قرص کلر استخر

خرید قرص کلر جهت پاک کردن و ضد عفونی آب استخر این امکان را به شما میدهد که مدت بیشتری بتوانبد آب استخر را نگه دارید و همیشه تمیز و آری از هرگونه میکروب باشد . قرص های کلر ۲۰۰ گرمی یا ۳ اینچی ضخیم تر نوع دیگر قرص کلر استخر است که به آرامی و در مدت زمان در آب حل می شوند و کلر به آرامی آزاد میشود و همین عمل باعث میشود آب استخر را برای مدت طولانی تصفیه از میکروب و ضد عفونی کند . قرص های کلر 90 درصد به علت داشتن سولفات مس و سولفات آلومینیومی نقش بسزایی در جلبگ نزدن و سبز شدن آب دارند و به شما کمک میکند آب همیشه تمیز بماند و تعویض آب استخر طولانی تر شود .

نگهداری قرص کلر استخر 

توجه داشته باشید که وجود کلر در آب برای آبزیان مضر میباشد و اثرات جانبی زیادی غیر از مرگ نیز بر آنها دارد , دور از دسترس کودکان قرار گیرد چرا که خوردن کلر بسیار خطرناک است , تماس قرص کلر با مواد قابل احتراق ممکن است باعث آتش سوزی شود سعی کنید دور از دسترس کودکان باشد و دور از گرمای بخاری و غیره .... , پس از استفاده کلر و جا به جایی بسته بندی دست ها را با آب بشویید . هرگز انواع قرص کلر ضد عفونی کننده را با سایر مواد شیمیایی مانند پاک کننده های خانگی مخلوط نکنید زیرا واکنش خطرناکی ممکن شکل بگیرد . گاز کلر بسیار خطرناک میباشد و در زمان باز کردن بسته بندی کلر و حل نمودن آن در آب احتیاط  کامل شود تا گاز کلر از طریق حلق و بینی استشمام نشود .در صورت تماس کلر خشک و یا پودر با چشم ، سریعا با آب فراوان بشوید و به پزشک مراجعه کنید .

برای آزمایش کردن کلر آب استخر

اگر فکر میکنید که قرص کلر مشکل دارد و بی اثر است و آب استخر ضد عفونی نشده ، می توانید مقدار کمی قرص را در یک لیوان آب شیرین آزمایش کنید و حل کنید و مقدار کلر را با دستگاه کیت کلر سنج آزمایش کنید .  بهتر است قرص کلر حاوی آنزیم یا سولفات مس یا کات کبود باشد تا از رشد جلبکهای ریز میکروسکوپی که سبب سبز شدن رنگ آب استخر و نیز لیز شدن کف و دیواره های استخر میشوند جلوگیری شود .

طریقه مصرف قرص کلر استخر

هر یک عدد قرص مخصوص تصفیه و ضد عفونی 10 هزار لیتر آب را در طی یک هفته میباشد . مزیت استفاده از قرص کلر دانه دار و ساده حل شدن کند در آب استخر است که سبب میگردد کلر در طول روز آرام آرام در آب آزاد گردد و دیگر نیاز به استفاده مکرر کلر بصورت روزانه نیست . زمانی که نور خورشید بر استخر میتابد و کلر استخر را سریع تر از بین میبرد با استفاده قرص کلر این پودر کلر که قبلا در آب ریخته شده و در اثر نور آفتاب از بین رفته به آب استخر دوباره باز میگردد .

همچنین برای کسانی که در طول هفته امکان اضافه کردن پودر را ندارند و یا استخر هایی که فقط در آخر هفته استفاده میشوند و در طول هفته امکان بررسی و اضافه کردن کلر وجود ندارد گزینه مناسبی است .  برای قرار دادن قرص کلر در آب باید از شناور یا سبد قرص کلر دانه دار استفاده کرد که در سطح آب استخر شناور بوده و از تماس مستقیم قرص به بدنه استخر جلوگیری کرده و از پوسیدگی و تغییر رنگ کف و بدنه استخر جلوگیری میکند .

ظرفیت سبد پلاستیکی قرص متفاوت است و میتوان به صورت کم و یا زیاد قرص ها را در آن قرار داد . این سبدهای پلاستیکی دارای شیارهای تنظیم شونده جهت ورود و خروج آب به داخل سبد هستند که بر روی بدنه شناور قرار دارد و بر روی آب شناور مانده و با گردش در کل استخر و حل شدن در آب سبب ضد عفونی شدن آب استخر میشوند . برای داشتن اطلاعات بیشتر درباره قرص کلر استخر برای انواع استخر های بادی و استخر پیش ساخته و ضد عفونی منبع های اب برای شستشو با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید .

بهترین نوع قرص کلر کدام است ؟

مناسب ترین و بهترین قرص کلر دانه دار و 90 درصد و 70 درصد قرصی است که تا آخرین گرم آرام آرام در زمان بیشتری در آب حل شود و از طرفی به صورت کامل در آب حل شود و باقیمانده ای نداشته باشد ,   قرص های کلر در استخرهای شنا استفاده می شود تا از ویروس ها ، پروتوزو ها و باکتری ها خلاص شویم . آنها یک ماده شیمیایی مفید برای حفظ آب استخر هستند، زیرا به شما کمک می کند که استخر شنا را تمیز نگه دارید و برای مدت طولانی آن را ضد عفونی کنید . کلر یا ایزو سیانات متداول ترین ماده ضد عفونی کننده آب است که تمامی کسانی که استخر دارند چه شخصی و چه عمومی از این ماده استفاده میکنند و کاربرد گسترده ای دارد . انواع قرص کلر ۲۰۰ گرمی آنزیم دار و ساده ۹۰ % مخصوص تصفیه آب استخر های پیش ساخته و قرص های کلر ۲۰ گرمی ساده جهت ضد عفونی کردن آب جکوزی و آبنماها با قدرت پاک کنندگی بالا و حلالیت ۱۰۰ % در آب و بدون ته نشینی میباشد . کلر بصورت پودر و قرص استفاده می شود که بصورت 90 درصد میباشد اما انواع قرص کلر تنها بصورت ۹۰ % بوده که هرکدام کاربرد متفاوتی در تصفیه آب دارند . 

قرص هیپوکلریت سدیم یا همان قرص کلر کات کبود دار در بسته های پنج عددی خرید و فروش میشود و چون هر قرص دارای 200 گرم وزن می باشد، وزن بسته به یک کیلوگرم میشود که در بشکه های بزرگ 50 کیلویی قرار میگیرند ..

  1. ضد عفونی کردن آب آشامیدنی و استخر 
  2. پاکسازی آب از میکروب 
  3. پاکسازی باکتری 

خرید قرص کلر استخر :

خریداران باید این قرص را از یک شرکت معتبر و با تجربه که محصولات خود را با خلوص و کیفیت بالایی عرضه می کند، خریداری کنند.
واردات قرص کلر امریکایی و ژاپنی و هندی و فروش قرص کلر داخل ایران فقط توسط شرکت اینتکس شو میباشد 

نحوه استفاده از قرص کلر :

بهترین قرص، قرصی است که حاوی سولفات مس و کات کبود باشد تا هم تاثیر بیشتری در از بین بردن آلودگی ها و به خصوص جلبک ها داشته باشد و هم برای مدت طولانی تری آب را تصفیه شده نگه دارد.
قابل ذکر است که برای استفاده از این قرص باید حتما آن را درون محفظه های پلاستیکی قرار داد تا به طور کامل در آب حل شود.
از مهم ترین مزایای این قرص می توان به راحتی استفاده، یکنواختی و قدرت آن در ضد عفونی کردن آب و دوام آن برای ماه های طولانی اشاره کرد.
محتویات کات کبود و دانه دار این قرص، از سبز شدن آب استخر و رشد جلبک ها جلوگیری می کند، در هنگام استفاده نیز بهتر است برای احتیاط لازم از ماسک استفاده کنیم، زیرا کلر دارای بویی تند و خفه کننده می باشد و می تواند سبب تنگی نفس و ایجاد آلرژی در افراد مختلف شود. 

خواص قرص کلر 90 درصد :

این قرص ها می توانند آب استخرها را از انواع مواد ریز جلبکی، ویروس ها، باکتری ها و میکروب های مضر حفظ و پاک کنند که بتوانید آب را برای مدت زیادی، نگه دارید . قرص کلر به جلبگ نزدن و لیز نشدن آب کمک بسزایی میکند .

فروش قرص کلر از نمایندگی :

افراد در هنگام خرید قرص کلر باید حتما به محتویات آن توجه کنند که دارای کات کبود و یا مواد شیمیایی که جلبک ها را از بین می برد تا آب استخر در طول زمان به رنگ سبز تبدیل نشود و آلودگی های آن به طور کامل از بین برود، باشد و حتما از نمایندگی قرص کلر سایت اینتکس شو این محصول را سفارش بدهید .

جهت مشاوره و خرید و قیمت قرص کلر استخر درجه یک با همکاران ما در نمایندگی قرص کلر در ایران با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید .

  • مشخصات محصول
  • طول : -
  • عرض : -
  • ارتفاع : -
  • وزن بسته بندی : 1 کیلو گرم
  • ابعاد بسته بندی : 8x20 سانتیمتر
  • موارد استفاده : ضد عفونی کننده و میکروب زدایی آب استخر
  • نوع پمپ تصفیه : -
  • قدرت پمپ تصفیه : -
  • ظرفیت تصفیه آب در ساعت : -
  • ولتاژ مصرفی برق : -
  • کمپانی سازنده : آمریکایی - تحت لیسانس در چین تولید میشود
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید