فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  630 بازدید مشتری

قرص کلر بسته 5 عددی

390,000 390,000 تومان

قرص کلر بسته 5 عددی که هر کدام از این قرص های کلر به وزن 200 گرم هستند ویژه ضد عفونی کردن و میکروب زدایی آب استخر میباشد . با اضافه کردن قرص کلر به آب استخر از جلبگ زدن در قسمت دیواره ها و کف استخر جلوگیری میشود و از طرفی به علت داشتن بو و نیز خاصیت گند زدایی هیچ گونه حشره ای و یا حیوانات نمیتوانند به آب ورود کنند . قرص کلر استخر را حتما از نمایندگی قرص کلر تهیه نمایید .

  • طول : -
  • عرض : -
  • ارتفاع : -
  • وزن بسته بندی : 1 کیلو گرم . 5 عدد قرص 200 گرمی
  • ابعاد بسته بندی : -
  • موارد استفاده : جهت ضد عفونی کردن آب استخر و میکروب زدایی آب , جلوگیری از جلبگ زدن آب استخر و دیواره های استخر
کد محصول: Pool chlorine tablets

قرص کلر بسته 5 عددی

قرص کلر بسته 5 عددی بهترین گزینه برای میکروب زدایی و ضد عفونی کردن آب استخر و منبع های بزرگ که برای شستشو استفاده میشود به کار میرود . قرص کلر در بسته 5 عددی که هر قرص 200 گرم میباشد عرضه میشود . این مدل قرص کلر یا ایزو سیانات برند آمریکایی است که تحت لیسانس در کشور چین تولید میشود . بسته بندی قرص کلر استخر 1 کیلو گرم است که در یک بسته قرار میگیرد .

توجه داشته باشید که انواع قرص کلر تقلبی در بازار توسط افراد سود جو عرضه میشود که در واقع پودر کلر بی کیفیت است که با دستگاه فشرده شده و در هنگام استفاده و تماس با آب استخر همانند خمیر نرم میشود و تاثیری در بهبود و نگهداری استخر و نیز میکروب زدایی استخر ندارد . قرص کلر درجه یک حداقل 4 روز زمان نیاز دارد که در آب استخر حل شود .

 انواع قرص کلر

قرص کلر استخر آنزیم دار ۲۰۰ گرمی بهترین نوع کلر برای گند زدایی و میکروب زدایی میباشد و اندازه مناسبی برای شناور های پلاستیکی و فیدر های اتوماتیک پمپ های تصفیه را دارند . قرص کلر ۲۰۰ گرمی 90 درصد را می توان داخل اسکیمر و مخازن تصفیه آب اضافه کرد . قرص های کلر کات کبود دار باکتری بیماری زا و سایر آلودگی های آب را از بین می برند و از رشد کردن جلبگ در داخل آب جلوگیری میکند و همین امر باعث میشود که آب استخر را برای مدت طولانی نگه دارید .

نام دیگر قرص کلر استخر هیپو کلرید کلسیم است که شامل قرص آنزیم دار 90 درصد و ساده و بدون کات کبود است و از مواد های شیمیایی کلیدی و مفید برای نگهداری بیسشتر آب استخر است . نوع دیگر کلر به صورت پودر و نیز در اندازه های کوچک به اندازه درب نوشابه تولید میشود .

درباره مصرف قرص کلر

برای نگهداری و استفاده از قرص کلر به چند نکته توجه کنید , هرگز قرص کلر ضد عفونی کننده را با سایر مواد شیمیایی مانند پاک کننده های خانگی مخلوط نکنید زیرا واکنش خطرناکی ممکن است شکل بگیرد . اطمینان حاصل کنید کلر استفاده نشده در معرض رطوبت نباشد و در مکان خشک و خنک و دور از نور آفتاب نگهداری شود .

گاز قرص کلر کات کبود دار بسیار خطرناک میباشد و در زمان باز کردن بسته بندی کلر و حل نمودن آن در آب احتیاط  کامل شود تا گاز کلر از طریق حلق و بینی استشمام نشود .در صورت تماس کلر خشک و یا پودر با چشم ، سریعا با آب فراوان بشوید و به پزشک مراجعه کنید . تماس با مواد قابل احتراق ممکن است باعث آتش سوزی شود . بعد از استفاده کلر و جا به جایی بسته بندی دست ها را با آب بشویید . دور از دسترس کودکان قرار گیرد چرا که خوردن کلر بسیار خطرناک است . وجود کلر در آب برای آبزیان مضر میباشد و اثرات جانبی زیادی غیر از مرگ نیز بر حیوانات دارد .

نوع استفاده قرص کلر

قرص کلر بسته 5 عددی را میتوانید در داخل سبد پلاستیکی بزرگ و کوچک قرص کلر در آب قرار دهید تا به آرامی در آب حل شوند , کلر آرام آرام  آزاد میشود و آب استخر پیش ساخته و یا استخر های بتنی را برای مدت طولانی ضد عفونی می کند و با داشتن سولفات آلومینیوم و سولفات مس آب استخر جلبگ نمیزند و آب استخر سبز نمیشود و جلبگ نمیزند  .

اگر کلر به نظر کار آمد نیست مطمئن شوید منبع توزیع قرص کلر ، جریان آب مناسب برای حل کردن کلر را دارد یا نه و برای مثال اطمینان حاصل کنید که شناور دارای تبادل مناسب و منافذ باز است . اگر فکر میکنید که قرص کلر مشکل دارد و بی اثر است ، می توانید مقدار کمی قرص را در یک لیوان آب شیرین آزمایش کنید و حل کنید و مقدار کلر را با دستگاه کیت کلر سنج آزمایش کنید .

جهت مشاوره و خرید قرص کلر بسته 5 عددی درجه یک با همکاران ما در نمایندگی قرص کلر در ایران سایت اینتکس شو با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید .

  • مشخصات محصول
  • طول : -
  • عرض : -
  • ارتفاع : -
  • وزن بسته بندی : 1 کیلو گرم . 5 عدد قرص 200 گرمی
  • ابعاد بسته بندی : -
  • موارد استفاده : جهت ضد عفونی کردن آب استخر و میکروب زدایی آب , جلوگیری از جلبگ زدن آب استخر و دیواره های استخر
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید