فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  2067 بازدید مشتری

توپ استخر کودک

250,000 250,000 تومان

توپ استخر کودک محصول شرکت اینتکس با کیفیت بسیار بالا است که مناسب پُر کردن استخرهای توپ، قلعه بادی و جامپینگ‌های بادی کودک ارائه شده است. این توپ‌ها از بهترین مواد اولیه ساخته شدند که از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار می‌باشد و همچنین بهداشتی هستند. این توپ‌ها با قطر 8 سانتی‌متر و 100 عددی بوده و در 6 رنگ قرمز، زرد، بنفش، نارنجی، سبز و آبی تولید می‌شوند.

  • تعداد بسته : 100 عدد
  • جنس توپ : پی وی سی
  • قطر توپ : 8 سانتی‌متر
کد محصول: intex 49600
دسته های محصول :  توپ استخر کودکان

توپ استخر کودک:

مسلما کودکان با وجود توپ‌های رنگی تمایل بیشتری به بازی در وسایل بازی بادی دارند و زمان بیشتری را نیز در آن می‌گذرانند. توپ استخر کودک محصول شرکت اینتکس با کیفیت بسیار بالا است که مناسب پُر کردن استخرهای توپ، قلعه بادی و جامپینگ‌های بادی کودک ارائه شده است. این توپ‌ها از بهترین مواد اولیه ساخته شدند که از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار می‌باشد. موادی که برای ساخت آن‌ها بکار گرفته شده است کاملا بهداشتی بوده و دارای تاییدیه بهداشت می‌باشند تا با خیال راحت این محصول را خریداری کنید. همچنین روی توپ‌ها هیچ گونه پلیسه یا زائده‌ای را وجود ندارد تا به پوست حساس کودکان آسیب برساند. این محصول را می‌توانید با قیمت مناسب از سایت اینتکس شو، نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری کنید.

 

 

 

جنس توپ استخر کودک از پی وی سی بوده که علاوه بر استحکام، بسیار نرم بوده و از انعطاف بالایی برخوردار می‌باشد. این توپ‌ها با قطر 8 سانتی‌متر و 100 عددی بوده و در 6 رنگ قرمز، زرد، بنفش، نارنجی، سبز و آبی تولید می‌شوند. توپ‌های استخری اینتکس داخل بسته بندی مخصوص قرار داده شده و یک ساک حمل زیپ‌دار دارد.

 

  • مشخصات محصول
  • تعداد بسته : 100 عدد
  • جنس توپ : پی وی سی
  • قطر توپ : 8 سانتی‌متر
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید