فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  7672 بازدید مشتری

چادر هلال احمر اسکلتی

13,500,000 13,500,000 تومان

چادر هلال احمر اسکلتی 3*2 صادراتی با لوازم کامل و پوشش دوم ضد آب یکی از بهترین چادر های کمپینگ و اسکان بزرگ است که با بهترین پارچه پلیستر و پنبه با روکش pvc آب گریز کاملا حرفه ای دوخته شده و میتوان در طبیعت به عنوان سرپناهی مطمئن از آن استفاده کرد . چادر هلال احمر اسکلتی دارای پایه ها و ستون های فلزی بسیار مقاوم میباشد که در برابر باد و باران کاملا ایمن و ضد اب است و در شرایط آب و هوایی مختلف میتوانید از آن استفاده کنید .

  • طول : 3 متر
  • عرض : 2 متر
  • ارتفاع : 180 سانتیمتر
  • وزن بسته بندی : 30 کیلو گرم
  • نوع سازه : اسکلتی فلزی
  • جنس بدنه : پلیستر و پنبه با روکش پی وی سی ضد آب
کد محصول: Skeleton camping travel tent 883
دسته های محصول :  انواع چادر مسافرتی

چادر هلال احمر اسکلتی:

چادر هلال احمر اسکلتی 2*3 صادراتی 6 نفره 6 متری ویژه اسکان و کمپینگ های خانوادگی در طبیعت یک از بهترین چادر های هلال احمر در سایز کوچک است و با بدنه کاملا ضد آب ومحکم در برابر باد و باران تولید شده که در به صورت تکی و عمده در نمایندگی مرکزی فروش چادر مسافرتی عرضه میشود . چادر هلال احمر اسکلتی دارای فضای داخلی 6 متری میباشد که بسیار دلنشین بوده و میتوانید چند روزی را در طبیعت در کنار خانواده سپری کنید . چادر هلال احمر اسکلتی یکی از نمونه های درجه یک چادر هلال احمر است و کپی برداری شده به صورت دقیق و حرفه ای از چادر های هلال احمر نساجی ایران است و در ایران تولید میشود .این چادر حرفه ای ویژه کمپینگ و برپایی پیک نیک ، تفریحات و دورهمی های خانوادگی ، مسافرت های چند روزه در طبیعت میباشد . توجه داشته باشید که سری جدید این چادر هلال احمر با رنگ سفید یک دست تولید میشود .

خصوصیت های مهم چادر هلال احمر اسکلتی


چادر هلال احمر اسکلتی 2x3 یکی از نمونه های چادرهای چهار فصل می باشند که در تمامی فصول سال مطابق با شرایط آب و هوایی در شهر های مختلف قابلیت استفاده را دارد . چادر کمپینگ هلال احمر صادراتی با ساختار اسکلتی تولید شده و دارای دو درب ورودی بزرگ ، دو پنجره در کناره ها با توری جهت تهویه هوا ، قابلیت اسکان طولانی مدت در هوای گرم و سرد در روز های متوالی ، قابلیت نصب اسکلت در بیرون و داخل چادر ، دارای پوشش دوم Pvc برای جلوگیری از نفوذ باران و برف به بدنه چادر ، دارای اسکلت فلزی با میله ضخیم 20 و مقاوم در برابر باد و طوفان و باران ، نصب راحت و آسان ، جای آویز سقف جهت قرار دادن روشنایی داخل چادر مانند لامپ های شارژی ، کفی ضد آب از پوشش کوت شده جهت جلوگیری از نفوذ آب و سرمای زیاد به داخل چادر ، دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و استحکام بیشتر در هنگام وزش باد ، جنس بدنه چادر هلال احمر 2*3 از پارچه آب گریز ، دارای بندهای جمع شونده درها و پنجره ها ، وزن مناسب برای حمل در نقاط مختلف میباشد .

جنس پایه و پارچه چادر هلال احمر اسکلتی


 پارچه چادر هلال احمر اسکلتی 2x3 از بهترین پارچه پلیستر و پنبه با روکش پی وی سی pvc با خاصیت ضد آب و آب گریز در تمامی قسمت های چادر است و بدنه ای کاملا ضد آب و غیر قابل نفوذ است که با بهترین دستگاه های روز دنیا دوخته شده . پایه ها و اسکلت چادر هلال احمر 2*3 از فلز لوله مبلی 20 مقاوم ساخته شده که با دستگاه جوش CO2 به صورت تمام جوش انجام شده و نسبت به جوش های الکترود بسیار مقاوم تر بوده و از طول عمر بالایی برخوردار است . ابعاد این چادر مسافرتی اسکلتی کمپینگ به طول 3 متر و عرض 2 متر با ارتفاع 180 سانتیمتر ب وزن بسته بندی 30 کیلو گرم و اندازه بسته بندی 20*30*90 سانتیمتر میباشد .

لوازم چادر هلال احمر اسکلتی


بدنه مقاوم و پوشش دوم چادر.
کیسه میخ 10 تایی .
ساک حمل و نقل .
یک دست پل و پایه .
6 عدد طناب 2.5 متری .
کاتالوگ و راهنمای نصب چادر .
پوشش PVC آب گریز کاملا ضد آب .

فروشگاه چادر هلال احمر اسکلتی


نمونه چادر مسافرتی یا چادر هلال احمر اسکلتی 2x3 با ظاهری مناسب و کیفیت بالا همانند چادر هلال احمر نساجی هلال احمر صادراتی به قیمت شرکتی در نمایندگی چادر مسافرتی سایت اینتکس شو خرید و فروش میشود ، خریداران محترم میتوانند برای داشتن اطلاعات بیشتر درباره فروش و خرید چادر مسافرتی اسکلتی هلال احمر و چادر کمپینگ با همکاران تولید کننده چادر هلال احمر ایرانی صادراتی و نمایندگی رسمی و مرکزی در ایران با شماره های درج شده در اینتکس شو تماس بگیرید .

 

  • مشخصات محصول
  • طول : 3 متر
  • عرض : 2 متر
  • ارتفاع : 180 سانتیمتر
  • وزن بسته بندی : 30 کیلو گرم
  • نوع سازه : اسکلتی فلزی
  • جنس بدنه : پلیستر و پنبه با روکش پی وی سی ضد آب
  • تعداد نفرات : 8 نفره
  • لوازم جانبی : ساک حمل و نقل ، یک دست پل و پایه، کیسه میخ 10 تایی، 6 عدد طناب 2.5 متری ،پوشش PVC آب گریز ضد آب، بدنه چادر اصلی و پوشش دوم چادر
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید