فروشگاه اینتکس شو
اینتکس شو
  درباره ما   تماس با ما   اینستاگرام
۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۶۱ ۰۲۱-۴۴۳۸۱۷۵۴
  1074 بازدید مشتری

استخر بادی کودک ارتفاع زیاد

550,000 550,000 تومان

استخر بادی کودک ارتفاع زیاد بست وی با کد 51038 مناسب برای کودکان و حتی بزرگسالان با طراحی زیبا و جذاب با بدنه به رنگ شیشه‌ای و شفاف و نوارهای رنگی داخل آن طراحی و تولید شده است. دارای دریچه‌های بادی مجزا می‌باشد که با سرعت بالا توسط پمپ بادهای اینتکس باد خواهند شد. از آن به عنوان استخر توپ نیز می‌توان استفاده کرد. بدنه استخر بادی از PVC دو لایه ساخته شده که مقاومت بالای و انعطاف را به استخر بادی بخشیده است. استخر دارای قطر 183و ارتفاعی 91 سانتی‌متری می‌باشد.

  • طول : -
  • عرض : -
  • ارتفاع : 61 سانتی‌متر
  • قطر : 183 سانتی‌متر
  • وزن بسته بندی : 5 کیلوگرم
  • حجم آب : 775 لیتر
کد محصول: bestway 51038
دسته های محصول :  استخر بادی کودک و بزرگسال

استخر بادی کودک ارتفاع زیاد:

همواره سرگرم کردن کودکان یک مشغله فکری برای والدین بوده است که استفاده از استخرهای بادی یکی از راه حل‌های موجود می‌باشد، حال اگر استخر بادی طراحی مورد پسند کودکان را داشته باشد می‌تواند زمان بسیار بیشتری را کودکان را سرگرم بازی و شادی کند. از این رو شرکت اینتکس استخر بادی کودک ارتفاع زیاد زیر را طراحی و روانه بازار نموده که با استفاده از رنگ‌های متنوع  و شفاف نظر هر کسی را در همان نگاه اول به سوی خود جلب خواهد کرد.

علاوه بر زیبایی، استخر بادی دارای ویژگی‌های متعددی از قبیل حجم و وزن کم، استحکام بدنه و طول عمر بالا و انعطاف زیاد نیز می‌باشد. همه این خصوصیات در کنار قیمت بسیار مناسب آن را به یک گزینه بسیار جذاب برای خرید و شاد کردن کودکتان خواهد نمود. این استخر بادی را می‌توانید از سایت نمایندگی محصولات بست وی خریداری نمایید.

 

جنس استخر بادی کودک ارتفاع زیاد:

بست وی در این استخر بادی نیز همانند دیگر محصولات خود از بهترین مواد اولیه با کیفیت بالا استفاده کرده است که موجب دوام و طول عمر بالای محصولش گردیده است. جنس بکار گرفته شده PVC  دو لایه با ضخامت بالا است که علاوه بر استحکام، از انعطاف و نرمی بالایی نیز برخوردار است تا حین آب‌تنی در آن لذت بیشتری را برد.

 

 

طراحی و ساختار استخر بادی کودک ارتفاع زیاد:

دیواره استخر بادی به رنگ شفاف و شیشه‌ای است که آن سوی استخر را قابل مشاهده کرده است. داخل دیواره استخر نوارهای رنگی زیبایی که از بالا به پایین کشیده شده‌اند نصب شده است که علاوه بر زیباتر جلوه دادن محصول، موجب ثبات و استواری بیشتر استخر خواهد شد. دارای دریچه‌های مجزایی جهت باد کردن استخر است که در زمان کمی توسط پمپ بادهای شرکت اینتکس پر از باد و قابل استفاده خواهد شد.

استخر فوق دارای ارتفاع بلند تری نسبت به هم سایز های خود است، و مناسب برای استفاده سنین 6 به بالا است، ضمن اینکه از آن به عنوان استخر توپ نیز در فصول سرما و فضای منزل می‌توان استفاده کرد.

 

 

ابعاد و راه‌اندازی استخر بادی کودک ارتفاع زیاد:

استخر دارای ابعاد با قطر 183 و ارتفاع 61 سانتی‌متری می‌باشد که گنجایش آن 775 لیتر می‌باشد و در بسته بندی به وزن 5 کیلوگرم ارائه می‌گردد. به همراه استخر یک برچسب تعمیرات مقطعی نیز ارائه می‌گردد. به سادگی راه انداخته می‌شود و می‌توانید از آن در فضای منزل، حیاط، تراس، حمام و هر جای دیگری استفاده کنید. برای باد کردن استخر نیاز است که پمپ بادی را به صورت جداگانه تهیه کرده‌اید را آماده کرده و در داخل دریچه‌های استخر کرده و آن‌ها را پر از باد نمایید. به همین سادگی استخر قابل استفاده است البته لازم به ذکر است ابتدا مطمئن شوید که شیء نوک تیزی در محل قرارگیری استخر وجود نداشته باشد.

جهت خرید استخر بادی اینتکس مدل دایره ای و نیز اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی استخر بادی سایت اینتکس شو تماس بگیرید .

  • مشخصات محصول
  • طول : -
  • عرض : -
  • ارتفاع : 61 سانتی‌متر
  • قطر : 183 سانتی‌متر
  • وزن بسته بندی : 5 کیلوگرم
  • حجم آب : 775 لیتر
محصولاتی که ممکن است شما بپسندید